Vraag?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal ik ben Simone en ik ben nieuw hier en heb nu ook al gelijk een vraag.
Ik ben eind april begin mei gestopt met de pil. Nu is het zo dat ik nu 3 weken overtijd ben maar de test die ik heb gedaan vorrige week was negatief. Ook vole ik niet zo veel raars allen af en toe steken onder in de buik vaak hoofdpijn en 's middags en begin van de avond misselijk. Ook heb ik een wat opgeblazen gevoel in de buik ofdat het op knappen staat.
Heeft iemand hier ervaring mee zo ja kan je mij dan vertellen wat ik hiermee moet.
Volgens de huisarts kan mijn ongesteldheid wel een half jaar uitblijven.

Groetjes Simone.

Je ha heeft inderdaad gelijk. Je ongi kan wel ff wegblijven, maar een half jaar vind ik wel erg lang. Misschien bedoelde hij dat het een half jaar kan duren voordat de pil uit je lijf is. Maar ja ik ben geen dokter. Met vragen kan je toch altijd ff naar de assistente bellen? Succes! greetz

hoi simone,
ik ben ini en ben 25. ook vorige maand gestopt met de pil en nu ruim 2 weken overtijd.
ook mijn test  gaf tot twee keer toe negatief als uitslag. balen he. kan inderdaad een poosje duren. ik heb wel voor het eerst een eisprong gevoeld heb jij dat ook gehad?
groetjes ini

Hoi simone en anderen

ik ben carol en 24 jaar, ik ben sinds sept 04 gestopt met de pil.
Bij mij kwam de menstruatie ook niet op gang.
Na 3 maanden had ik nog geen menstruatie gehad.
Ik heb dit toen met een ha overlegd, die vertelde mij dat het wel een half jaar tot een jaar kon duren voor dat je ging menstrueren, ik moest me maar niet te veel zorgen maken en het allemaal niet willen plannen.
Ik vond dit toch wel een lange tijd.
Ik heb het toen ook aan mijn eigen ha voor gelegd, die vond het idd wel wat lang duren. Omdat mijn cyclus voor het pilgebruik ook erg onregelmatig was, ben ik uiteindelijk toch doorgestuurd naar de gyn.
Mijn menstruatie is toen opgewekt met provera. En ik gebruik clomid om een eisprong op te wekken, tot heden heeft de clomid bij mij nog niet gewerkt.
Volgende week vrijdag moet ik terug om te kijken hoe we nu verder moeten.
Zoals je kunt lezen is mijn cyclus nog steeds een zooitje.
Ik heb dus nog geen een keer een normale menstruatie gehad, die vanzelf is gekomen, zonder medicatie.
Ik wens jullie allemaal veel succes met zwanger worden.

Liefs Carol

Bedankt allemaal voor de informatie ik weet nu wel iets meer en ben gelukkig niet de enige die er last van heeft. Alleen snap ik de bijgekomen kwalen niet maar ik neem aan dat dat ook nog wel minder word.

Groetjes Simone

Terug
Bovenaan