vraag

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Misschien een beetje gekke vraag. Maar ja, ik ga bij elk pijntje denken zou ik zwanger zijn? Haha.
Tijdens het poepen moest er echt nog wat. Toen ik een klein beetje druk zette, voelde ik dat best wel in mijn buik. Alsof er een soort spierpijn in mijn buik zat. Kvoel dat nu nog.
Zijn er hier meiden die dit ook hebben?

Liefs, Nadine.

hoi Nadine,

Nou ik voel ook echt vanalles hoor sinds we begonnen zijn met zwanger worden, echt dingen die ik anders niet eens opmerkte. Maar goed ik heb ook al een paar dagen last van een soort spierpijn onder in mijn buik, terwijl ik niet gesport heb etc. maf he. witte afscheiding heb ik ook ik word steeds onwijs misselijk beetje aan het eind van de dag maar soms s'morgens ook al echt irritant, ik ben geirriteerd enzovoort. ik zit nu op mijn 24e dag en ik heb ongeveer   denk ik 3 september mijn ei gehad (weet ik ivm temperatuur) dus ja we moeten het maar weer afwachten he. Oh ja en mijn buik is opgezet????.
zo dat moest ik ook even kwijt, hopelijk voor ons zijn het de goede voortekenen gehad, ik heb het ook nog noooit zo erg gehad. he meid sterkte ermee he en hou me op de hoogte.

groetjes Kriebels

Terug
Bovenaan