Vraag?

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Ik heb aardig wat kwaaltjes (licht pijnlijke borsten, moe, duizelig, aders bij borsten en borstkast erg duidelijk te zien,last van mijn lenzen).En dacht dat ik zwanger was.  Nou dacht ik vanmorgen ik wordt ongi. Had bij het afvegen lichtjes wat rosig/bruinig bloed. Maar verder vandaag niet meer.

Had vandaag verder wel erg het zure en heb ook vanavond overgegeven. sorry voor de onsmakelijke detials. Ik voel me nu niet ziek maar  ben wel heel erg moe. Ga dus ook niet te laat naar bed.

Mijn vorige ongi was pas na 49 dagen. Ik zit vandaag op dag 35.

Ik ben snap het niet meer. Wat denken jullie?
p.s. ik had tot vanmorgen hoge temp. Vanmorgen was het 36.9 dus lager dan gister   (37.3/37.4)maar vanavond had ik weer bijna 38.

Ook heb ik vorige week woensdag, vrijdag en zaterdag een test gedaan alle 3 nega.

Liefs An

Pff lastig, denk gewoon nog een testje tegenaan gooien, beter voor je gemoedsrust en dan is het wel duidelijk of je een griepje onder de leden hebt of gewoon zwanger bent!

Groetjes mamaloe

Hey An,

Het zou innestellings bloed kunnen zijn. Die is vaak roze en al je vaak onregelmatig bent zou dat wel kunnen zijn.
Hoop dat je snel positief nieuws hebt.

Liefs polla

Hoi,

Dank jullie wel voor de reactie.
Ik denk zelf ook aan innesteling. Maar het zal de komende dagen uitwijzen hoop ik.
Wordt ik niet ongi ga ik volgende week testen. wanneer weet ik nog niet.

Ik ben nu erg moe en ga dus zo lekker slapen.

Liefs An

Hoi Allemaal,

Ben ongi geworden. Dus weet nu waar ik aan toe ben.
Zal ook toch wel een griepje te pakken hebben denk ik.

Bedankt voor jullie begrip en advies.

Liefs   An

Terug
Bovenaan