VRAAG!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi dames
heb een vraag. zou 4 nov mijn nod moeten hebben, maar tot op de dag van vandaag nog helemaal niets, had een test gedaan maar die was negatief.
is het nu nog mogelijk dat het nog posotief kan worden of moet ik er vanuit gaan dat het deze ronde niets is geworden.
groetjes poohbeer.

he poohbeer

vervelend he? onzekerheid.

het ligt er een beetje aan, hij kan nog positief worden als jou lichaam niet zo snel hcg aanmaakt. heb je altijd een regelmatige cyclus? hoelang ben je eigenlijk bezig?

test na 3 tot 5 dagen nog eens als je niet ongi bent. klinkt eeuwig lang, maar anders heb je weer kans op een neg tests en das natuurlijk wel zonde van t geld.

heeeeel veel succes ermee!
liefs esther

quote: poohbeer007 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-11-2006 08:51:45'));

hoi dames
heb een vraag. zou 4 nov mijn nod moeten hebben, maar tot op de dag van vandaag nog helemaal niets, had een test gedaan maar die was negatief.
is het nu nog mogelijk dat het nog posotief kan worden of moet ik er vanuit gaan dat het deze ronde niets is geworden.
groetjes poohbeer.

hoi poohbeer

meestal als de test nega is na een week dan blijft het meestal nega komt omdat we er zo erg mee bezig zijn dan kan je lichaam je echt voor de gek houden
ik ben al in de 7e ronde en mijn langste is 3 weken overtijd en dan wel de kwaaltjes hebben van een zwangerschap het is en blijft dan frustrerend
ik hoop voor jou dat het na een paar dagen toch pos is voor jou

we  ook voor jou
groetjes

Terug
Bovenaan