VRAAG

A

Anoniem

Guest

Hallo meiden,

Hier nog geen  maar heb ook nog geen kwalen voor de rode duivels of een eventuele zwangerschap.
Het is nog maar een half jaar terug dat ik zwanger was maar weet helemaal niet hoe ik me toen voor de test voelde...

Toch heb ik een vraag: ik heb best veel last van witte afscheiding, en heb dit normaal nooit zo erg.
Het is zo erg dat (mijn vriend is erg verkouden) ik mijn vriend vroeg of hij een klodder slijm in de wc had gespuugd.... maar dit bleek van mij afkomstig te zijn.

Sorry meiden het is een erg goor verhaal geworden, maar ik wil graag weten of jullie me kunnen vertellen wat het is.

Ik denk dat ik zaterdag of zondag ongesteld moet worden, ben ik het woensdag nog niet dan ga ik testen.

Liefs Randy

Hoi Randy,

Ik weet niet wat het is, maar het zou een schimmelinfectie kunnen zijn? Maar dan heb je meestal ook andere klachten (Jeuk!) Dan heeft het dus niets te maken met zwanger zijn...
Ik lees hier wel bij veel dames dat ze tijdens hun ei-sprong veel afscheiding hebben. Ik weet niet of er dames zijn die er meer last van hebben na een innesteling???

Raar he, dat je niet meer weet hoe het de eerste keer was? Ik merk wel dat ik er nu veel meer mee bezig ben. De vorige keer wist ik wel wanneer ik RD's had moeten hebben en toen ze niet kwamen heb ik meteen een test gedaan en die was positief. Maar hoe ik me toen voelde, of er dingen anders waren?, ik zou het niet meer weten.

Groeten, Elinesmama

Als de RD's zondag niet komen, ga ik maandag testen. Ik kan nu al bijna niet wachten...

Nou een infectie is het niet, dat weet ik wel zeker, aangezien ik bijna elke week een controle heb gehad bij de gyneacoloog.

Heb ook absoluut niet last van jeuk, branderig gevoel of wat dan ook.
Het zou ook best met de bevalling van november te maken kunnen hebben, en dat alles nu een beetje ontregeld is en op regel wil komen.

Ik durf maandag nog niet te testen (als ik niet ongi word) puur omdat ik niet zeker weet wanneer ik ongi moet worden.

Op 16 februari zag de gyn dat er een ei op mijn rechtereierstok zat en op springen stond tussen toen en 2 a 2 en halve dag.

Dat zou dus in het weekend geweest zijn, vandaar dat ik er maar 2 weken bij op heb geteld, en dat ik op dit weekend uitkom voor mijn NOD.

Liefs Randy

Hoi Randy,

Ik heb je verhaal van de afgelopen tijd een beetje gevolgd en je uitleg klinkt logisch, twee weken na je ei je NOD...

Sta je nog steeds onder controle van de gyneacoloog? Heb je nog een advies gekregen hoe lang je zou moeten wachten om weer zwanger te worden? Of vraag ik nu te veel?
In elk geval wel fijn om te weten dat je een ei hebt gehad...

Groeten, Elinesmama

Hoi randy

IK hoop voor je dat je zwanger bent,het  is natuurlijk wel onduidelijk allemaal.Mijn menstruatie was eigenlijk weer vrij snel normaal zoals ik eerder verteld had.dus ik ga voor je duimen en hopen dat het bij jullie ook weer in orde is.En dat je binnekort weer zwanger bent.Wij zijn er nu ook voor aan het gaan dus ik ook weer afwachten 22 mrt is mijn nod.weet verder ook niet zo goed wat die afscheiding kan betekenen kan het me niet meer herrineren van allebei de zwangerschappen.maak je maar niet te druk in ieder geval en laat het maar gewoon op je af komen.ik hoor het nod wel groetjes wendy

Wij mochten zelf weten wanneer we weer voor een zwangerschap wouden gaan, eerst wouden we wachten op een menstruatie en de uitslagen van de obductie.
We wisten dat dit ongeveer 3 maanden kon duren.
Al snel stelden we dit bij tot 4 weken gebruik van hoge dosis foliumzuur, toenmoest er 10 en halve week na de bevalling nog een curretage gedaan worden, al met al zitten we ongeveer op onze eerste planning, maar ik had al graag zwanger willen zijn.

Op dit moment zijn we lekker gyn. af, we hoeven pas weer te komen bij 7 weken zwangerschap.

Dat hij die eisprong zag was een hele fijne verrassing, we gingen heen voor een controle of de curretage goed was gegaan en of ik nu eindelijk schoon was.
Ik heb ruim 12 weken gevloeid na de bevalling (blehh).

Hij legde uit dat het slijm weer goed opgebouwd was en daarom keek hij ook gelijk naar mijn eierstokken..... en zie daar.....er zat een ei op springen hahaha.

Ik ben er idd heel erg blij mee, we hoeften geen menstruatie af te wachten om te kunnen rekenen wanneer ik overtijd zou zijn en als ik zwanger ben hoelang het dan is.

Was eindelijk een leuk bezoek aan de gyn.

Liefs Randy

Hoi Randy,

Ik ben erg benieuwd hoe het afloopt...
Ik wens je een positieve NOD en een rustig weekend!

Groeten, Elinesmama

Terug
Bovenaan