vraag

A

Anoniem

Guest
ik moet over 1 week ongeveer ongesteld worden, maar ik hoor iedereen erover dat ze al voordat ze ongesteld worden of gaan testen dat ze last hebben van jeukende irriterende borsten maar ik heb dat totaal niet, ben ik dan niet zwanger?? of hoeft dat  niet bij iedereen zo te zijn????? we zitten nu in  de 14de maand, ik word bijna gek van het aftellen van de dagen, ik hoop zo dat het nu raak is, maar mijn borsten doen helemaal geen pijn, wat nu????

Hoi Danielle,
Niet iedereen heeft symptomen in de eerste weken of zelfs de eerste maanden.
Het hoeft dus heen teken te zijn dat je niet zwanger bent net zoals het geen teken hoeft te zijn dat je wel zwanger bent. Ik heb de laatste maanden elke keer tussen mijn ei en mijn ongi  zere borsten en tot nu toe nog niks.
Ik zit op dag 36 van ronde 7. Weet niet wanneer mijn nod is  (ergens tussen 22-7 en 1-8).  Het is dus erg spannend. Ik heb deze keer heeeel veel symptomen: misselijk, moe, zere borsten, jeukende borsten, branderig gevoel en steekjes in mijn buik en het belangrijkste natuurlijk nog steeds geen ongi.....

Groetjes,
Sara

Hoi Danielle,

Ik was zwanger in ronde 26. Ik dacht juist dat ik helemaal niet zwanger was. Alles duidde erop dat ik gewoon ongesteld ging worden. Maar werd dat dus niet, had alleen een paar dagen bruine afscheiding. Pas na mijn nod begon ik wat misselijk te zijn, maar dacht nog steeds dat ik het me verbeeldde. Ik had mijn nod op zaterdag en de donderdag erna heb ik getest. En ik was dus echt zwanger, het resultaat ligt nu lekker in zijn bedje te slapen en wordt volgende week al 1.

Wat ik dus wil aangeven, is dat je echt geen symptomen hoeft te hebben voor je nod!

Hoop voor je dat het raak is deze ronde, en anders heel binnenkort.

Groetjes,
mama van Tijs

oke bedankt dat jullie hebben gereageerd ben blij te horen dat je niet per se die klachten hoeft te hebben, maar ja toch nog even afwachten, ik heb wel steken in mijn onderbuik, en sochtens misselijk maar dat kan ook duiden op ee ongesteldheid helaas, als het ook  deze poging niet lukt, gaan we naar de huisarts voor een test, had zo gehoopt dat ik daar nooit voor een vruchtbaarheidstest heen moest!
nog 1 week en dan zekerheid

Terug
Bovenaan