vraag!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal!

heb als het goed is vorige week mijn eisprong gehad,.. en zou volgende week (uitgerekend) mijn NOD hebben! nou voel ik me niet helemaal lekker, heb last van mijn onderbuik, en heb  best veel afscheiding! als ik nu al zou testen, is dat echt veel te vroeg? komt dat echt heel precies?
nou ik hoop via deze weg samen met jullie mijn ervaringen te kunnen delen!
ik voel me echt net alsof ik mijn menstruatie krijg... wie kent dat gevoel?

groetjes van mij

hoi jolein26
ik denk dat een week wel veel te vroeg is omdat dan het hcg gehalte in je urine dan nog veel te laag is, dus dan geeft je test negatief.je kunt wel al positief testen 2 dagen voor je nod, maar dat hoeft niet.ik heb vrijdag of zaterdag mijn nod en heb net negatief getest , balen want ik dacht echt dat het deze keer raak was ook al zit ik pas in de tweede ronde.ik wacht nog tot zaterdag, als ik dan niet ongi ben doe ik weer een test.ik heb krampen in mijn buik enzo.dit heb ik normaal niet als ik ongi moet worden.heel veel succes met zwanger worden en hopen dat allebei snel een positieve test in handen hebben!!
groetjes amanda2

hoi!
ja wat ik zo overal lees, is het echt pas op de dag zelf dat je kan testen he?!
nou ik voel me ook helemaal niet oke! maar het lijkt wel verdacht veel op menstruatie pijn, terwijl ik volgende week eigelijk pas ongi moet krijgen! nou we wachten rustig af...
heel veel succes zaterdag... ik zal voor je duimen!
groetjes

hoi jolien
Ik denk ook dat het nog een beetje vroeg is om een test te doen. Ik ben in mijn eerste ronde van ons  derde kind. Bij de eerste deed een test 1 dag voor ik ongesteld zou moeten worden en er was toen een heel vaag streepje. Bij de tweede deed ik de test ook 1 of 2 dagen eerder en had toen een hele duidelijke streep. Maar ik weet dat het heeeeeel moeilijk is om te wachten, want het is zo spannend. Ik moet rond 6 okt ongesteld en ga er eigenlijk niet vanuit dat ik gelijk zwanger ben. Ik ben er een van een tweeling en mijn tweeling zus is zwanger van een tweeling, 16 weken zwanger. Het zet je wel even aan het denken. Toen ik zwanger was van de eerste 2 kids had ik nog geen computer en vind het daarom heel leuk om deze tijd nu te kunnen delen met andere. veel succes

Terug
Bovenaan