Vraag

<p>Hoi dames ik heb een vraag ik heb dus laatst gemeenschap met mijn partner gehad en ik ben zelf heel dom geweest door mijn anticonceptie vergeten in te nemen ik gebruik de nuvaring we zijn al zeker 10 dagen verder waarbij ik het heb vergeten in te nemen tijdens de daad besefte ik dat ik het niet in had vervolgens gelijk aan mijn man gezegd dat hij op tijd  der uit moest volgende dag in de avond had ik opeens een lichte bloeding licht ros en vervolgens vandaag nog het is nu bruin bloed ik heb op mijn kalender gekeken waneer ik mijn ovulatie zou moet krijgen stond er 5 dagen  zelf ben ik moeder van een zoontje van 8 maanden maar weet iemand toevallig of dit een bloeding zou kunnen zijn wegens dat ik de ring niet heb in gebracht .?  </p>
 
Je krijgt geen bloeding van de ring niet inbrengen. Als ik het goed lees ben je hem vergeten na je stopweek en zit je ongeveer op dag 10 van je cyclus. Mogelijk een “gevaarlijk” moment als je nu niet opnieuw moeder wilt worden.
Maar ik denk dat het een contact bloeding is geweest.
 
Hey neeltjeeee bedankt voor je reactie! ik ben in de twijfel om een nieuwe ring in te brengen maar ik neem eerst contact op met mijn huis arts maandag voor de zekerheid 
 
Terug
Bovenaan