vraag

Ik ben nu 18 weken en 3 dagen zwanger.
Vorige week voelde ik de kleine heel goed en vaak en nu sinds zaterdag voel ik hem bijna niet meer en vandaag heb ik hem helemaal nog niet gevoeld. Het maakt niet uit of ik nu druk ben of lang uit op de bank lig. Hebben meer hier last van ik maak een beetje zorgen.
 
Ik ben zelf pas 8 weken zwanger, dus ik heb geen idee wat je precies voelt en hoe het allemaal in elkaar steekt, maar ik begrijp zeker wel dat je je zorgen maakt. Als ik jou was zou ik gewoon even de vk of de huisarts bellen. Gewoon voor de zekerheid.

Succes verder.
 
Ja, herkenbaar hoor. Ik had het dan wel iets verder in de zwangerschap (rond de 22 weken) maar maakte me ook zorgen. Ik heb toen toch maar naar gyn. gebeld of er ff gekeken kon worden. Dit was geen probleem, kon gelijk komen. Ons kleintje lag dus gewoon wel te spartelen, maar om de een of andere manier kon ik het ff niet voelen. Dus als je je ongerust maakt gewoon ff bellen met je vk of gyn.hoor. Zekerheid voor alles zal ik zeggen!!

groetjes Karin
 
hoi ik voelde wat ploppen met 16 weken en toen 5 weken niks meer. en nu sinds 2 weken voel ik hem dagelijks.heb er met de VK over gehad en die zei dat dat normaal was hoor.
 
Je bent pas 18 weken ver, dan hoef je je kindje nog niet elke dag te voelen. De ene dag is ie gewoon wat actiever dan de andere dag, een ritme is er nog niet. Er zijn genoeg mensen die hun kindje nog helemaal niet gevoeld hebben dan. Maar als je je ongerust maakt, dan bel je je verloskundige toch gewoon even? Groetjes
 
Hoi hoi, misschien een beetje een late reactie maar ik lees het nu pas, mijn advies is als je de kleine niet meer voelt om te proberen dezelfde dag nog bij de verl.kund. of gyn. terecht te kunnen voor controle, ikzelf ben inmiddels bevallen, maar ik voelde mijn kindje ook 1 dag niet meer bewegen bij 40 wkn + 5 dgn zwangerschap en heb diezelfde dag nog een spoedkeizersnee gehad en ik had geen uur later moeten komen anders had ons kindje niet meer geleefd. Dus luister naar je lichaam en trek gelijk aan de bel voor het te laat is. Succes en geniet nog van de zwangerschappen.
 
Terug
Bovenaan