vraag

hoi allemaal

sorry voor mn uitbarsting sandra

ik heb een vraag is het normaal dat mn borsten zn pijn doen en dat ik net het gevoel heb dat ik ongi moet worden?

en bij mij is maandag rond 3 uur de twee eitjes trug geplaats en moet nu een zwangerschaps test doen op 21 aug maar mn normale ongi moet pas op 23 aug worden ik snap hier een beetje weinig van wie kan mij daar antwoord op geven.

en sandra nogmaals sorry was niet zo bedoeld

gr hartje

Hoi Hartje,

Ik weet niet of er al zo snel een innestelling kan zijn en volgens mij krijg je dan de eerste symtomen.. misselijk enzo...

Ik voel mijn borsten altijd een betje tegen de tijd dat mijn nod eraan komt, maar ben nog nooit zwanger geweest.

Ik weet hoe lang de tweede helft van de cyclus lijkt te duren.. en elk pijntje of krampje hoop je dat het misschien dit keer raak is. Voor jou is dit nu natuurlijk helemaal het geval want je weet dat er twee bevruchte eitjes in je buik zitten....
Meid ik leef enorm met je mee, en ik begrijp ook wel dat die spanning af en toe niet uit te staan is...

Ik moet donderdag naar het zh voor een kijkoperatie en ik ben ook net een wandelende zenuwbom... maar gelukkig is mn mannetje heel lief voor me en vind het ook spannend.

Ik weet dat het cliche klinkt en dat het moeilijk is, maar probeer te ontspannen en er niet te veel mee bezig te zijn. Ik WEET dat dat heeeeel moeilijk is maar misschien kun je vanmiddag iets leuks gaan doen om je zinnen te verzetten.. Hier op het forum blijven hangen helpt ook niet echt... en er is helaas niemand die tegen je kan zeggen JA HOOR ALLES IS IN ORDE....

Ik hoop dat het lukt om een beetje te relaxen, en dat ik je nog een keer "spreek" hier!

Heel veel liefs en hou je taai, Lill.

Hoi Hartje

Ik moet zeggen dat ik ook altijd een beetje last heb van mijn borsten. Misschien zijn het de hormonen die ik neem en misschien ook de hormonen die jij neemt. Het lijkt mijn namelijk een beetje snel om te zeggen dat het komt omdat je (echt) zwanger bent. Ik hoop het natuurlijk wel voor je, maar als ze gisteren teruggeplaatst zijn (en eventueel al ingenesteld zijn) duurt het toch nog effe voor je lichaam dat beseft. Het is zoals Lil al zei: de tweede helft van de cyclus duurt zo lang en je voelt ieder pijntje, krampje enz. Ik weet zelf ook hoe lang die tweede helft kan zijn (bij mij dan IUI) maar het wachten is het zelfde. En ja je voelt ook echt alles.

Hou je taai, meis.

Lfs
Mariska V

geeft niet hoor hartje, ik snap je reactie wel, als er iemand is die begrijpt wat je doormaakt ben ik het wel want ik heb het hele traject doorlopen, al het verdriet meegemaakt enzo en weet wat het is om er 24 uur per dag mee bezig te zijn. en juist dat ging mij opbreken, want het is gewoon niet goed voor je lijf om zo met een zwangerschap bezig te zijn en ook niet voor je relatie. Uiteindelijk wilde mijn man van mij scheiden, toen stond ik alleen met al mijn verdriet. Met mijn huidige vriend probeerde ik weer zwanger te worden (hij had al een kindje) en toen dat na een jaar nog niet gelukt was, werd ik toch wel weer wat paniekerig. Maar wonder boven wonder was ik toch ineens zwanger, net op het moment dat ik het van me af had gezet en dacht: nou laat dan maar. Nu is onze dochter al weer 8 mnd en elke keer als ik naar haar kijk kan ik wel janken van geluk. Ik lees elke dag jullie stukjes.
Ik begrijp dat jullie allen dagelijks bezig zijn met het zwanger worden, maar ik zou willen zeggen: probeer het wel een beetje te relativeren (en dit is niet voor jou persoonlijk bedoeld hoor) al zou ik geen tip hebben hoe je dat dan moet doen, want je grootste wens niet in vervulling zien gaan, is het grootste verdriet wat een vrouw en een man in hun leven kunnen hebben.
mijn vriendin is nu zwanger en in oktober uitgerekend, na een ivf icsi procedure, ze verwachten hun kindje eind oktober!!
wens je heel veel sterkte, succes met wachten en alle goeds toe

gr sandra

en ja mijn reactie was inderdaad bedoeld om je enigszins voor een enorme teleurstelling te behoeden, al besef ik dat dat helemaal niet kan natuurlijk maar goed.

en wie weet ben je straks wel hardstikke zwanger van 2 kindjes!!! ik hoop het voor je

Hoi Hartje

Maak je geen zorgen,bij mij is vrijdag 1 emmie teruggeplaatst en heb het zelfde gevoel..is dit jouw eerste IVF?De pijnlijke borsten kan door de progestan komen (als je dat gebruikt)En de krampjes weet ik niet,ik heb heel erg last van mijn darmen wat ook een ongy gevoel geeft.

Groetjes Tamara

Ps ik mag ook de 21ste testen

Terug
Bovenaan