vraag

hoi allemaal kan iemand mij nu eens vertellen wat nu eigenlijk zwangerschapsverschijnselen kunnen zijn
hier heb ik op moment last van

moe heel moe
vreselijke zere borsten
het zweet breek me op de raarste momenten uit
de ene keer vreet buien en dan weer niet
gevoel dat ik ongi word
elke keer pijn in mn onderrug
nergens zin in
mn haar is heel gauw vet
en heb veel haar uitval

kom dit allemaal door de icsi behandeling??????

lill blij dat het goed met je gaat en blij dat je er weer bij ben meid doe nu maar lekker rustig en lekker veel slapen.

wie wil mij hier op antwoord geven aub

xxx hartje

Jeetje Hartje,

Jij ben jezelf echt gek aan het maken hoor.. Ik bedoel het niet onvriendelijk, maar je moet echt proberen om deze twee weken rustig aan te doen en het helpt niet als je je hoofd tekens zo op hol laat brengen door alles wat je voelt... Waarschijnlijk ben je nu ook op veel meer dingen alert waar je anders niet eens erg in hebt...

Ik begrijp het wel hoor, maar zolang er nog geen bewijs is van een test ofzo, kan ook hier niemand je vertellen dat de icsi geslaagd is.

Nogmaals ik bedoel het niet verkeerd, en het zal misschien niet vriendelijk overkomen voor jou, maar ik denk dat je ff met beide benen op de grond moet blijven... ontspanning is het beste medicijn.

Nog bedankt voor je lieve berichtje

Knuffel Lill.

he hartje,
weet je wat zo vervelend is: de verschijnselen van pms/ ongi worden zijn bijna hetzelfde als van zwanger worden. en ik heb bij mezelf gemerkt dat ik de pms verschijnselen meer heb als ik gespannen ben .... en dan laat ik me weer in de luren leggen door mijn lichaam. maar jij hebt icsi gehad, ik weet niet hoe de kansen zijn maar ik neem aan dat t er natuurlijk best in kan zitten dat je zwanger bent/ blijft! maar je kan echt geen antwoord krijgen, eigenlijk is geen een verschijnsel echt een bewijs, behalve t uitblijven van de ongi en de test... dus toch maar gewoon afwachten zoals lill al zegt... is moeilijk he? maar ik weet trouwens ook niet precies de verschijnselen. ik ben nog nooit zwanger geweest... als je hier toch meer van wilt weten kan je ook een vraagje uitzetten op een aantal van de zwangeren forums! m,aar als ik jou was zou ik toch proberen gewoon af t e wachten, echt zeker weet je t pas als je getest hebt, zo is t helaas nou eenmaal! veel sterkte, lis

ooohh wat een rottige 2 weken moeten dat zijn! Dan duurt elke minuut een uur voor je gevoel! Ik sluit me aan bij de dames. Probeer zoveel mogelijk (als het lukt!) aan andere dingen te denken!! Op die manier gaan die 2 weken misschien wat sneller!
Liefs Inge

Terug
Bovenaan