vraag

ik heb ff een vraag aan de zwangere vrouwen of aan degene die het ook weet.
ik ben nu 4 weken zwanger en i9edereen vraag aan me ben je misselijk maar dat ben ik niet en dan kijken ze me raar aan, met hoeveel weken word je meestal misselijk, de meesten kijken me net aan of ik alles heb verzonnen maar ik ben gewoon niet misselijk ik heb alleen maar pijn in mn borsten mer niet. is dat dan fout of loop dit fout af? kan iemand mij hier a.u.b een antwoord op geven want ik ben nu wel bang.

Lieve Anoniem
Maak je geen zorgen. Wel of niet misselijk zijn zegt niets over een goede afloop van de zwangerschap. Sommige vrouwen zijn 9 maanden misselijk, andere helemaal niet. Ik was pas misselijk tussen de 2-3 maand.
Laat je niet gek maken door allerlei verhalen, want als je alles moet geloven dan heeft de een nog harder gekotst dan de andere.
Geniet van je zwangerschap!!
Liefs Esther

Hoi hoi,
nee hoor maak je maar niet druk,ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap helemaal geen misselijkheid gehad,de 1 wel en de ander niet,geniet maar gewoon lekker hoor!
Liefs
Snoop

Hoi anoniem,

Zoals ze hierboven al gezegd hebben.
Maak je maar niet druk of je misselijk bent of niet, dat doet er ni toe.
Bij mijn eerste zwschap was ik ook niet ziek, heb een fijne 9 mnd gehad, geniet er maar van met volle teugen, ze zullen snel voorbij gaan die maanden.

liefs
Wendy

Terug
Bovenaan