Hoi lieve Niem,
Ik ben inderdaad vaak op het forum zwanger worden na een miskraam maar aangezien ik links en rechts wordt ingehaald door vrouwen die meteen weer zwanger worden en ik daar maar blijf hangen, ben ik een beetje op dit forum beland. Jij bent eigenlijk de enige met wie ik contact heb hier. Ik heb van A3 even niets meer gehoord maar ik lees ook geen andere berichtjes van haar dus ik denk dat ze het forum even op een laag pitje heeft gezet. Op het andere forum heb ik nog contact met een paar maatjes maar op 1 na zijn ze nu allemaal zwanger. Echt geweldig voor ze hoor want het zijn stuk voor stuk schatjes maar het is wel moeilijk zo lang langs de zijlijn te staan kijken en zelf niets kunnen ondernemen. Jij weet denk ik precies wat ik bedoel helaas..
Ik ben vanaf januari dit jaar bezig zwanger te worden. In maart was het al raak en ik was helemaal blij totdat op Koninginnedag het "noodlot" toesloeg en ik een miskraam kreeg. Sindsdien heb ik geen eisprong meer EN geen menstruatie meer en ben ik dus aan het sukkelen. Ik ben toen naar mijn huisarts geweest en hij zei dat ik minstens een jaar moest wachten... nou, dus echt niet! Ik heb toen meteen mijn gyn gebeld en ik mocht langskomen en toen bleek uit hormoon-onderzoek dat ik pco heb... heel fijn...
Volgende week maandag mag ik langskomen bij de kliniek waar ik meteen de medicijnen meekrijg... Ik vind het allemaal wel heel erg spannend! Ik wil zo graag weer willen klussen! Ons verhaal lijkt eigenlijk heel erg op elkaar. Allebei vrij snel zwanger de eerste keer maar daarna wil het maar niet lukken. Hopelijk, nu je weer een eisprong hebt, is het weer snel raak! Ik hoop het zo voor je!
De innestelperiode is ongeveer een week na je eisprong en je kunt dan ook wat bloed verliezen maar dat hoeft niet. Net als jij zou ik SUPER BLIJ zijn met een tweeling! Ik las dat moi (ook zwanger via Clomid) ook een tweeling verwacht, prachtig toch!!!
Nou lieverd, heel veel succes en ik duim voor je. Wanneer ga je testen??
Kus F (ps, ik heet Frederique maar ik noem me altijd F)