Vraag!

Hallo,

Ik ben donderdag gecurreteerd (toen zou ik eigenlijk 9 weken zwanger zijn geweest).

Sinds vandaag heb ik af en toe verschrikkelijke pijn!
Heb het ziekenhuis gebeld, ik moet het met paracetamol doen. Als het dan niet uit te houden is weer bellen...

Nu moest ik vanmiddag naar het toilet voor de grote boodschap en ik ging bijna van mijn stokje van de pijn. Niet normaal meer!!!
Ook als ik een wind moet laten gaat daar een verschrikkelijke (echt waar) kramp aan vooraf.

Iemand daar ook ervaring mee?? En kan die iemand mij vertellen dat dit weer overgaat??
Durf nu haast niet naar het toilet.

Liefs

Hoi bloempje,

Allereerst wil ik je even sterkte wensen. Heel erg dat je dit moest doormaken. We zitten met zn allen in hetzelfde schuitje hier alhoewel het met een aantal van ons alweer een andere kant op gaat he zoals je kunt lezen.

Ik zelf heb geen curretage gehad dus ik kan je ervaring niet delen. Wel heb ik veel gelezen over meiden die er wel eentje hebben gehad maar ik heb ze nooit over zoveel pijn daarna gehoord zoals jij het beschrijft. Misschien toch maar even een huisarts bellen of de gyn? T klinkt behoorlijk pijnlijk als ik dat zo lees meid.

Sterkte!

Groetjes Petra

hoi Bloempje,
wat vervelend dat je zwangerschap mis gelopen is zeg!!
Helemaal vervelend dat je darmen nu zo vervelend doen!!
Ik ben zelf iemand die altijd last heeft van haar darmen. Toen ik zwanger was werd dit erger, vooral veel lucht en dit kostte heel wat kramp. Maar ik ben dus al aan een altijd gevoelige buik gewend en ben denk niet objectief in de pijn die hierbij zit.
Bij een zwangerschap worden je darmen opzij geduwd om plaats te maken voor je baarmoeder. Dit proces start al vroeg in je zwangerschap. Het kan zijn dat je darmen nu hun weg terug zoeken, wat pijnlijk voor je aanvoelt. Houd het echter wel in de gaten, want misschien zit er wel een stuk bekneld.(maar dan lijkt het mij dat er geen ontlasting meer door kan? sorry ben geen expert)
hopenlijk is dit snel over,

liefs
Patricia mama van Bas*

Hoi.
Naar zeg, alleen al de miskraam en nu ook nog die pijn. Ook ik heb geen ervaring met de pijn die je beschrijft. Wel normaal gesproken (ik heb en darmziekte) maar gelukkig niet na de cur.! Eigenlijk heb ik lichamelijk nergens last van gehad! Dezelfde avond zat ik alweer op mijn paard, een goede afleiding.
Ik zou echt maar naar de arts/gyn gaan. Lichamelijke pijn is natuurlijk niet nodig!
Heel veel sterkte!
Liefs
D

Bedankt voor jullie reacties!
Altijd fijn als er mensen meedenken.

Ik heb gister de huisarts maar even gebeld. Hij heeft me Dyclofynac
(weet niet of je het zo schrijft)
gegeven, het moet met een paar dagen over zijn zegt hij.

Dattig dus je hebt een paard! Wat leuk, ik ben sinds vorig jaar ook weer begonnen met rijden. (had het al 10 jr niet meer gedaan)
Helaas heb ik nu ook alweer vanaf half januari niet meer gereden. De artsen raadden het me af.
Ik ben in januari gestart met een IVF-behandeling (waar ik dus zwanger door ben geraakt)
Vanwege de vele follikels die dan aan je eierstokken zitten bestaat het risico dat door het 'gehobbel' tijdens paardrijden de eierstokken kantelen. Dus ze hebben me toen afgeraden te rijden.

Ik hoop over een week of 2 toch wel weer te paard te kunnen. Moet me eerst weer even wat beter voelen.

Groetjes

Terug
Bovenaan