vraag!!??!!!??

Hee hallo,

Een vraag voor iedereen!!!

Ik heb net een test gedaan, die gaf aan dat ik niet zwanger  ben na dik een half uur nog niet, nu had ik hem weggelegd met het idee van die gooi ik dan straks wel weg...

nu was ik lekker met die kleine van mij (21maanden) bezig en een beetje aan het opruimen  niet meer aan gedacht.

Kijk ik 45 minuten later staat er dus in een keer een plus. nu weet ik een plus is een plus maar in de beschrijving staat de test niet aflezen na 10 min. dat kan verwarring scheppen.

Test van clear blue
morgen officieel ongesteld worden...

pffff wat moet ik hiermee, ben helemaal zenuwachtig geworden... waarschijnlijk zal ik moeten afwachten maar dat is zooooooo moeilijk!!

He Marielle,

Zou er inderdaad niet te veel hopen en even afwachten......wacht of je morgen ong. wordt, en doe anders een nieuwe test.
Vaak een vaag streepje, is ook zwanger, maar dan moet hij wel binnen de 10 min. verschijnen.

Succes met wachten, en ik zal voor je duimen

gr. Geertje

Beste Marielle,

De meiden hierboven hebben gelijk ... je moet binnen de tijd een positieve test hebben anders is de test niet meer geldig.

MAAR.....ik wil je toch graag mijn verhaal vertellen.

Ik had op mijn NOD getest en toen kwam er binnen de tijd ook geen tweede streepje. Een half uurtje later wel een streepje. Ik heb 4 dagen gewacht en toen nog een test gedaan en toen ..... binnen de tijd een duidelijke streep. Bij mij was het dus een teken dat ik al wel zwanger ben, maar nog niet zo ver.

Ik hoop voor jouw hetzelfde. Laat je het even weten want ik ben erg benieuwd.

Succes met wachten.....ik weet hoelang een paar dagen dan duren.

heyy,

Bedankt voor jullie reacties!!

Nadat ik gister zo in de stres was heb ik me vriend op pad gestuurd en die heeft nog een test gehaald, hij kwam met een dubbele thuis, gelijk weer getest en dit keer kwam er na een half uur een plus...nog niets wijzer...

vanmorgen weer (ik weet het ben te ongeduldig) en precies hetzelfde na een half uur een plus...

Gelijk maar de dokter gebeld en morgenochtend kan ik gelijk langskomen doen ze eerst een test is deze negatief dan wordt mijn bloed geprikt kan ik aan het eind van de dag bellen voor de uitslag..pff morgen gellukkig niet meer in de onzekerheid..
ik ben nog niet ongesteld geworden en het zelf wel heel erg het vermoeden dat ik zwanger ben..ik heb heel wat testen gedaan inmiddels en er is nog nooit een plus gekomen terwijl ik niet zwanger was..

Ik laat het jullie weten morgen...duimen kan beginnnen want wat zal een broertje of zusje voor Jamie leuk zijn!!

groetjes Marielle

Hej Marielle,

wat vervelend die onzekerheid!!
Je zou ook nog een digitale test van clear blue kunnen halen, die is super duidelijk...er staat gewoon: zwanger of niet zwanger

Succes met afwachten!!!

Heyy

gisterochtend bij de dokter geweest en die stuurde me door om bloed te laten prikken,
zo gezegd zo gedaan,we konden aan het eind van de dag bellen voor de uitslag...

was een spannende dag en eigenlijk  wisten we ergens wel wat het zou worden, alle verschijnselen waren er en 4 positieve zwangerscaptesten versterkte dat gevoel.

4uur belde mijn vriend de dokter... niet zwanger!!
de ass stond ook versteld en had dit niet verwacht...de postitieve testen zijn dus eigenlijk onverklaarbaar had dit nog nooit meegemaakt..

en nu even die omschakeling..ben nog steeds niet ongesteld als ik dat volgende week nog niet ben moet ik weer bloed prikken....maar kan hhet nog niet geloven vind het zó gek.

lief dat jullie aan me hebben gedacht!!

succes met alles en dat jullie allemaal hele mooie gezonde baby's krijgen!!

liefs

Marielle

PS. happy 75: wij hebben samen op het zomer 2007 forum gezeten en waren (volgens mij ) zelfs op de zelfde dag uitgerekend! vond het leuk om je hier tegen te komen..geniet van je zwangerschap!!

Terug
Bovenaan