?? Vraag..

A

Anoniem

Guest
Vandaag mijn NOD...
Gister voelde ik al dat ik ongesteld moest worden. Altijd een dag voordat het doorbreekt krijg ik last van mijn onderrug..Dus ik verwacht vandaag mijn ongesteldheid, toch is die er nog niet van gekomen..
Zou het dan toch kunnen?? Iemand met ervaring?? Dezelfde klachten..?

Ik had gister ook wat last van mijn onderbuik, meestal heb ik dat ook altijd voor mijn ongesteldheid. Maar ik heb de hele week eigenlijk al vage krampen enz.. dat heb ik normaal weer niet. Ik weet ook niet wat ik er van moet verwachten. Ik had vandaag ook mijn NOD en dus ook nog geen ongesteldheid. Ik wacht morgen af. Dan testen! xxx

ik zou gewoon een test doen en dan weet je het zeker. Ik heb al meerdere keren symptonen gehad en dan werd ik gewoon ongi, dus je lichaam kan je goed voor de gek houden. Maandag is mijn NOD dus ik wacht nog even rustig af. Heel veel succes en hopelijk is het raak!

Groetjes Vic

je lichaam kan je inderdaad heel goed voor de gek houden en als je zelf heel erg denkt dat je zwanger bent kun je daardoor zelfs later ongesteld worden omdat je het dan onbewust tegenhoud, dat wil niet zeggen dat het altijd zo is, je kan natuurlijk altijd testen.
@ Marise: spannend hoor!! hoop voor je dat het raak is.

Nou nog steeds niet ongesteld..Nog steeds last van mijn onderrug.....En had sowieso niet de indruk dat het 'gelukt' was maar ja..Wacht het morgen nog even af en dan maar testen. Ik ga er op dit punt nog vanuit dat ik gewoon ongesteld word eigenlijk. Maar het is nog nooit voor gekomen dat ik 3 dagen last heb van mijn onderrug. Altijd 1 dag en dan de dag daarna ongesteld..Vreemd hoor.
Nou Marise jij ook nog even afwachten, spannenddd...

Nou ben gister later op de avond opgesteld geworden hoor...:( Fikse pijn gehad, zat te janken op de bank...

Nou ben gister later op de avond opgesteld geworden hoor...:( Fikse pijn gehad, zat te janken op de bank...

Terug
Bovenaan