vraag

Ik ook nog niet. Devin is nu 9 weken, maar ik geef borstvoeding. Is het zo dat je menstruatie uitblijft als je borstvoeding geeft? Of komt het gewoon wat later?

Door de borstvoeding kan je menstruatie wat langer uitblijven, maar dat hoeft niet. Vroeger dacht men ook dat als je borstvoeding gaf, dat je dan niet zwanger kon raken. Maar dat kan dus wel....daar wordt nu ook steeds voor gewaarschuwd.

Ik ook nog niet. ezra is nu 9 weken oud. Ik geef borstvoeding, maar ben me er wel van bewust dat op ieder moment 'het feest'week kan beginnen, Heb dus altijd iets in mijn tas zitten. Ik hoop dat het nog even uitblijft, want volgende week woensdag ga ik een dagje naar de sauna.

Ik ook nog niet. ezra is nu 9 weken oud. Ik geef borstvoeding, maar ben me er wel van bewust dat op ieder moment 'het feest'week kan beginnen, Heb dus altijd iets in mijn tas zitten. Ik hoop dat het nog even uitblijft, want volgende week woensdag ga ik een dagje naar de sauna.

Jason is nu 8 weken oud en mijn tweede menstruatie komt er al aan dit weekend! Ik geef gewoon flesvoeding, en bij mijn 1e mesntrautie ben ik direct begonnen met de pil, waardoor er nu kortere tijd tussen zit!

Liefs

Terug
Bovenaan