Vraag...

Hallo allemaal.... ik had even een vraagje. Het blijkt dat ik een vroege miskraam heb gehad, maar er was twijfel over eventueel een buiten baarmoederlijke zwangerschap. Nu is het dit gelukkig niet, maar nu houden ze me wel onder controle door wekelijks bloed te prikken. Nu was mijn HcG vrijdag 590.... hoe lang duurt het voordat ik weer gewoon op 2 zit en dat ik weer gewoon ongesteld wordt. Heb nu ook nog steeds last van kwaaltje; super moe e.d. Echt super irritant...
Groetjes Rianne

Hoi Rianne,

Vindt het heel erg voor je, ik heb je ook een beetje gevolgd op het andere forum. Je lichaam heeft wel een even tijd nodig om de kwaaltjes en je HCG te doen dalen, maar hoe lang is voor iedereen verschillend, als je baarmoeder helemaal schoon is gaat dit over het algemeen vrij snel, een paar dagen.
Tussen de 4 en 6 weken zal je weer ongesteld worden, ook dat verschilt bij iedereen hoe heftig dat is. Het kan zijn dat je tussentijds wat donker bruin bloed verliest, maar daar moet je je geen zorgen overmaken, dan is je lichaam bezig om zichzelf te reinigen. Hopelijk heb je hier wat aan, sterkte met je verwerking.

Liefs, Fre

Terug
Bovenaan