vraag

A

Anoniem

Guest
moet einde van deze week ongesteld worden maar voel me nu niet lekker, al een paar dagen, misselijk, buikpijn maar ik heb de pil geslikt, jaartje lang, ben 6 maanden geleden gestopt daarmee.

kan het zijn dat ik zwanger bent of gewoon dat de ongesteldheid er aan komt?

Hoi hoi,

Het kunnen symptomen van een zwangerschap zijn, maar uit eigen ervaring weet ik ook dat je lichaam je heel goed voor de gek kan houden of misschien word je gewoon ziek. Natuurlijk hoop ik voor je dat je zwanger bent, maar om het echt zeker te weten, zul je nog een paar daagjes geduld moeten hebben.
Succes op het wachtbankje!

Als je 6 maanden geleden met de pil bent gestopt, zou het heel goed kunnen dat je zwanger bent.
Je innesteling zou ook nog maar net geleden zijn en vanaf dat punt kun je kwaaltjes krijgen.

Ik ben geen arts, maar deze punten kloppen met een zwangerschap!
Houd er wel rekening mee dat een lichaam je erg gode voor de gek kan houden. Heb ik zelf ook al meerdere keren meegemaakt!

Succes!

Liefs Daisy

Het klinkt als zwangerschapskwaaltjes. Maar je lichaam kan je inderdaad ook goed voor de gek houden. Dus wacht het rustig af en test pas als je overtijd bent. Succes met afwachten.
Hopelijk heb je inderdaad last van zwangerschapskwaaltjes!!!

nou ik ben benieuwd.. wacht het maar af... bedankt voor de reacties!!

daar ben ik weer.. moet vrijdag ongesteld worden en voel me nog steeds beroerd. buikpijn is over maar misselijkheid wordt erger..

aangezien we half jaartje bezig zijn met zwanger worden hoop dat ik het dit keer raak is maar de kans is natuurlijk ook aanwezig dat het niet zo is..

we wachten het wel af. ps. ik kan pas vrijdag / zaterdag een test doen toch?

Terug
Bovenaan