vraag

De vorige keer wist iedereen van de Icsi
Twijfel nu omdat het mis is gegaan om het te vertellen.

Weet jullie omgeving het of houden jullie het voor jezelf.

Liefs

Hoi Snipi,

Ik ben niet bekend met ICSI.
Persoonlijk hebben wij het alleen aan mijn getuige verteld. Aan haar ook advies gevraagd. Maar mijn moeder heeft ook PCOS gehad. Zij is de hartsvriendin van mijn moeder en vermoed dat mijn moeder heel bezorgd zou zijn en alleen maar adviezen gaat geven. Dat zal niet bevordelijk zijn. Mijn schoonmoeder is heel erg bezig met kleinkinderen, maar ergens loopt het niet zo. Dus heeft mijn man besloten het niet te vertellen aan ze. Wij hebben het dus echt maar aan 1 persoon verteld. Soms wil ik wel dat ik het aan nog iemand vertelt zou hebben, maar op andere momenten ben ik juist heel erg blij dat niemand ervan weet.

Ik zou zeggen, besluit wat je wilt.
Wat is je ervaring nu de eerste ICSI is mislukt. Hoe heb jij het ervaren hoe de omgeving heeft gereageerd?
Hoe zou jij reageren als mensen er naar vragen en jullie zijn bezig met de 2de ICSI, maar had het nog niet aan hun verteld. Zou je rood worden, liegen, het alsnog vertellen...

Succes met besluiten.
liefs,
heleen

De vorige keer was t soms fijn maar soms ook niet maar t niet gedeelte was vooral toen t niet gelukt was.

Nu liegen we tegen ze dat vinden we ook niet erg prettig.

Daarom is t zo dubbel..

Mmm lastig. Ik zou het denk ik alleen aan naaste familie en mijn manager vertellen. En dat laatste alleen maar omdat je toch een excuus moet hebben om weg te gaan. Maar t is lastig inderdaad.

Ik zou denk ik als mensen er over beginnen zeggen 'we zijn er over na aan het denken, want het is best zwaar".
Leugentje om bestwil en mensen zullen dan niet verder vragen.

Sterkte met je 2e ICSI!
Wenser

Heb juist besloten het op t werk niet te zegge.
De vorige keer was dat niet echt bevallen ze gebruikte het namelijk tegen me i.v.m. contract verlengen..

We hebben besloten te kijken hoe t loopt. We zeggen niets en als ze er naar vragen draaien we er een beetje om heen..

Nu maar hopen dat t wel goed gaat en we over 4 weken een leuk nieuwtje hebben

Terug
Bovenaan