Vraag!

Hallo meiden,

Ik had even een vraagje, wanneer vertellen jullie het je ouders, broers, zussen en vrienden?
Als ik gegeten heb dan heb ik het gevoel dat het opvalt, want dan kan ik mijn buik niet inhouden!;)
En ik vind het erg moeilijk om niet iets te vertellen waar we zo blij mee zijn!

En nog een vraagje, broer en schoonzus zijn al bijna 2 jaar bezig om een kindje te krijgen, ze zijn nu net de medische molen ingestapt, hoe kan ik het beste hun het vertellen, vind dat zo moeilijk!

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Liefs Mamil

Ik moet zeggen dat mijn ouders en zusje het al weten... Ik kan echt niets geheim houden voor mijn moeder uhhmm... Ik had al eerder een t shirt laten maken voor Vince met de opdruk: ik speel niet langer in m'n. En dan op de achterkant een afbeelding van een eendje.. Dit aangedaan bij Vince toen we hem daar brachten voor logeren/oppassen. Mijn ouders wisten namelijk ook dat we graag nog een kindje willen. Was wel grappig ze hadden het in eerste instantie niet gelijk door.. Wel van wat leuk tshirt.. Hihihi

Voor andere familieleden en vrienden houden we het nog wel even geheim en zeker op mijn werk tenzij ik klachten krijg.

Lastige situatie met je broer en schoonzus. Ik zou hun er niet te laat over inlichten misschien je ouders eerst zodat zij hun eventueel kunnen opvangen als dat nodig is.?? Een cadeautje met voor de allerliefste oom en tante??

Succes!

Wij hebben het vorige keer wel heel snel verteld, maar deze keer geen behoefte aan. Toch voorzichtiger nu de vorige keer een mk was. We wachten de echo af en als die goed is vertellen we het aan familie. Mijn buik is toch nooit helemaal opgezet, dus met een opgeblazen buik kom ik nog wel weg :)

Je broer en schoonzus zullen vast ook blij voor jullie zijn. Ik heb een goeie vriendin die ook in de mm zit en ik ga het hun persoonlijk vertellen zonder de rest van de vrienden. Meer mensen hebben dat zo gedaan bij hun en dat vonden ze prettig. Ze is vast blij, maar ook emotioneel.

Succes ermee!

Hoi hoi,

We vertellen het morgen aan onze families. We zijn erg open naar elkaar en van de (schoon) zussen weten we het ook alijd vrij snel als ze zwanger zijn. Dus ik ben benieuwd naar alle reacties!

Ik heb ook een vriendin die in de medische molen zit, bij de eerste zwangerschap, anderhalf jaar geleden heb ik het haar als eerste van de vrienden verteld. Ze was toen erg emotioneel. Zij zou de volgende zijn die zwanger zou zijn! Maar laatst besprak ik met haar dat we voor een tweede gingen en toen gaf ze aan dat ze het fijn vond dat ik er zo open over was. Het is natuurlijk voor haar en voor jou schoonzus erg vervelend dat het via de mm gaat, maar ik denk dat ze je openheid zullen waarderen! Succes iig ermee!

Hallo,

Onze ouders weten het allebei. Mijn ouders had ik de datum geappt en kreeg toen meteen een vraag terug. Erna belde ze en ze waren eerst stil maar erna heel blij. Schoonouders via skype verteld, waren ook erg blij.

Heb ook een vriendin die al anderhalf jaar in de medische molen zit. Ik heb het haar meteen persoonlijk verteld, dat vond ze erg prettig. En ze was dan ook erg blij voor ons.
Gewoon vertellen dus, ze kunnen het beter van jou horen als viavia, want dat zal ze nog meer pijn doen. Succes ermee!

Terug
Bovenaan