vraagie bloedverlies

ik ben heel onzeker.
ik heb al een zoontje van 2 jaar en nooit last van gehad.. nu
ben ik 27weken zwanger en heb heel erg last van harde buiken en bij me bekken ..
ik verlies de laatste 2 weken best wel veel bloed de verloskundige zegt als het doorblijft gaan moetje weer bellen ... maar ik bel iederekeer dt ik weer bloed verlies en zoveel pijn heb maar ze wil w8ten nog 1 week voor de zekerheid terwijl ik al 2 weken met pijn en bloedverlies loop ...
ik zou nu niet weten wt ik er tegen of aan moet doen

zou iemand mij even beetje kunne gerust stellen of heeft iemand dit ook ook meegemaakt groetjes michelle

Hoi Michelle, bij mij begon het bloedverlies bij week 23. Dit heb ik nu zo een 12x gehad. Eerst ook de VK gebeld, en met de 2de x doorwezen naar het ziekenhuis. Morgen ben ik 28 weken, en loop nog steeds op controle bij de gyn. Bij mij denken ze de baarmoedermond die overgevoelig is. Maar met zekerheid zeggen ze het niet. Ik maakte me de eerste paar keren ook enorme zorgen. En als ik weer helder bloedverlies heb bel ik meteen naar de spoed triage van het ziekenhuis. Een half uur later lig ik er dan al, en controleren ze alles. Ik snap niet dat je VK dit doet en ik zou als ik jou was zelf naar het ziekenhuis bellen hoor. Jij moet je kindje dragen en niemand anders. Heel veel succes en sterkte. Liefs

Niet afwachten tot de VK eraan toe is... bij elke ziekenhuis is er wel een een EHBO voor zwangeren, bij ons heet deze afdeling EHZP (eerste hulp zwangeren poli) Als je het niet vertrouwd, in actie komen! Die onzekerheid is ook niks wat je nu hebt! Veel sterkte!

Gewoon bellen hoor en niet wachten!! Ik heb ook al een paar keer bloedverlied gehad bij mij is het zo dat ik iets ontsluiting heb en dat de baarmoedermond aan het verweken is, het kan iets onschuldigs zijn in de meeste gevallen is dat ook zo. Maar als je het niet vertrouwd gewoon naar het ziekenhuis gaan maken ze een scan en doen ze wat onderzoeken en dan weet je zeker dat er niks mis is.

Liefs RH

ik zou ook niet wachten maar een echo en een ctg eisen.
heb bij mn meiden wel bloedverlies gehad, in deze zwangerschap (nog) niet.

bij mn moeder was het toen zo erg dat er hele plassen bloed uit haar kwamen, haar hele zwangerschap lang. maar toch maakte die kleine (mn zusje) het goed in haar buik.

wat ik wil zeggen is: waarschijnlijk is er niks aan de hand maar gewoon even t zekere voor t onzekere nemen en een echo laten maken.

liefs, do

dankjullie wel voor het advies ik ga ga vandaag gewoon even naar ziekenhuiss wnt ik bloed al 3 dagen achtermekaar nou en niet een paar druppels mar heel erg maar hun beweren dat het niet uit maak terwijl niemand heb er naar gekeken duss .. het zal wel goed zijn ikzal er gelijk even achteraan gan thxxxx

Terug
Bovenaan