vraagie.. heftige steken snachts in de onderbuik 30 weken zwanger

goeie avond.

sinds 2 dagen heel erg last van heftige steken snachts
word er iederekeer wakker van..
en het blijft trekken dan voel ik 2 minuten niks en komt het weer terug en is niet zeurend of wat maar egt hevige steken..als ik op me zij lig dan voel ik het ook wel maar als ikop me rug lig word het alleen maar heftiger zou iemand mij kunne advieseren wat het zou kunne zijn mvg michelle

Hey wijffie, ik heb het ook!! ik heb het echter al een week of 6 inmiddels. Ik heb de steken ook dan links in mijn onderbuik dan weer rechts, af en toe zelfs zo pijnlijk dat ik me niet durf te bewegen omdat elke beweging pijn doet. Ik heb het vd week aan de vk gevraagd, maar zij geven aan dat het erbij hoort.

xxx Melissa

hai hai dankje voor jullie reactie
ik durf namelijk ook niet te bewegen als ik op me rug ga leggen word het alleen maar erger duss maar heb al 1 zoontje van 2 jaar en daar had ik er egt geen last van dus ben tog onzekker ... en zoals je zeg volgensmij hoort het er gewoon bij xxx michelle

Te wordt niet aangeraden om tijdens je zwangerschap op je rug te slapen/liggen omdat de baarmoeder dan het bloedvat richting je benen afknelt (geloof ik). Op je linker zij liggen met iets tussen je benen is het beste, een kussen in je taille/onder je buik helpt ook wel.

Soms komen tijdens het slapen je organen wat in de verdrukking dat kan de steken verklaren.

klinkt al bandenpijn...niks ergs maar wel heel pijnlijk en vervelend...je zou een bellybelt kunnen halen om te dragen overdag zodat er minder druk op komt te staan ....

Terug
Bovenaan