vraagies last van hoofdpijn 31 weken

hey meiden ..
ik heb zinds een paar dagen zwaar hoofdpijn
maar ik heb al ferro gekregen omdat ik bloedarmoede heb mar efentoe zie ik ook gewoon sterretjes het voelt in iederegeval niet egt goed kan iemand mij een beetje advies hierover geven of al iemand het ok heb gehad groetjess michelle

Ik heb zelf een hele lage bloeddruk. Waardoor ik vaak duizelig en misselijk ben. Ik drink heel veel, en neem meer zout. Bij mij helpt dat. Ik heb ook altijd zoute dropjes in me tas voor de zekerheid. En wat Caat85 zegt misschien toch even laten opmeten?

Is trouwens moeilijk te zeggen of je bloeddruk te hoog of te laag is als je hoofdpijn en duizeligheid hebt.

Ondanks dat je verwacht bij bloedarmoede dat je ook een lage bloeddruk hebt, hoeft dat niet zo te zijn. Daarom beter eerst meten voor je met zoute drop of iets aan de slag gaat. Genoeg drinken en beetje extra suiker daarentegen kan geen kwaad ook suiker helpt met vochtopname.

Bij zwangere vrouwen kan een hoge bloeddruk namelijk spontaan de kop opsteken, ondanks dat je het niet verwacht.

Ik heb zelf sinds zondag ook af en toe hoofdpijn en vandaag heb ik m'n bloeddruk laten meten en hij was inderdaad aan de hoge kant. Ik zou als ik jou was ook je bloeddruk even laten meten, het is zo gebeurt en een te hoge bloeddruk kan echt gevaarlijk zijn als je zwanger bent. Zelf moet ik mogen voor de zekerheid naar de gyn. Met name omdat omdat ik de vorige keer ook al een veel te hoge bloeddruk had en met 34 weken aan de medicijnen zat en eigenlijk niks meer mocht.

Ik hoop voor je dat er niks aan de hand is, maar beter een paar keer te vaak laten meten dan 1 keer te weinig.

Terug
Bovenaan