vraagje 20 weken echo

A

Anoniem

Guest
hallo

Vraagje wie heeft er een 20 weken echo laten doen
En hoe veel weken was je zwanger
Ik heb hem laten doen bij 19 weken en 2 dagen
Het kindje lag erg ongunstig veel was er te zien maar het hartje was niet heel goed te zien kamers enzo
Het klopte gelukkig wel goed en zag er op afstand wel goed uit maar kon het niet heel goed bekijken wie heeft dat of zo iets ook gehad
Voel me wat onzeker ook al zij verloskundige dat er geen reden voor ongerustheid hoefde te zijn
Alvast bedankt voor je reactie

Hi, ik ga hem morgen laten doen, dan ben ik 19 wk en 6 dagen.

vervelend dat ze het hartje niet goed zagen, maar inderdaad vast geen reden tot ongerustheid. verder was alles goed met het babietje? ik zal morgen laten weten hoe het bij mij was.
liefs.

ik heb hem gehad met 20 weken en de kleine had bedacht zich maar half te laten zien dus moesten we 3 weken later terug komen maar dit was wel in het ziekenhuis.
bij ons was het hoofdje niet te zien en het hartje niet goed

groetjes danielle

wij hebben hem vorige week gedaan bij 18w 1d kwam even niet anders uit qua agenda
bij ons was de maag niet goed te zien en ze vroegen of we 2 dagen later nog een keer wilde komen. Toen was alles prima
of je 19 20 of 21 weken bent maakt niet veel uit, het licht voornamelijk aan hoe het kind ligt.

gr
mirinda

Hoi!

Bij mij precies hetzelfde, bij mijn 20 weken echo was er iets niet helemaal goed te zien bij het hartje wat ze wel moesten zien. Het kwam ook door de ligging van het kindje. Of ik over een week ff voor een second opinion in het ziekenhuis wilde verschijnen... Een week in de stress gezeten dus, dat begrijp je. Maar in het ziekenhuis bleken er geen afwijkingen zichtbaar en was alles goed te zien. Ons schatje lag echt beter alsof hij poseerde! Voor niets druk gemaakt dus.

Het zorgen maken hoort er volgens mij bij. Nog steeds ben ik bezorgd! En ik zal pas rusitger worden als ie d'r gezond uit is! Ik ben nu ruim 39 weken en nu is het wachten op de geboorte van ons mannetje! Want dat het een mannetje is, is uit die echo's heeel duidelijk gebleken!
Succes d'r mee! Groetjes Ptra

Hoi,

Wij hebben vorige week de 20 weken echo gehad met 19 weken en 6 dagen. Bij ons was gelukkig alles goed te zien en op te meten en er waren geen zichtbare afwijkingen. We weten nu ook wat het wordt.....
Ik merkte dat ik het tijdens de echo toch echt heel spannend vond en blij en opgelucht was dat het er allemaal goed uit zag. Prima dat wij vrouwen van onder de 35 het nu ook aangeboden krijgen, maar ik vond het toch heel moeilijk om de keuze te maken.

Groetjes.

Met 21 weken hebben wij de echo gehad, we vonden het erg leuk.
Hier in de buurt zit een huisarts die als hobby 's avonds echo's uitvoert, hij is heel enthousiast en je krijgt tig foto's, cdrom en dvd mee.

We konden alles goed zien en hij heeft uitvoerig alles uitgelegd, we hadden mazzel dat ons kindje net heel goed lag. (wel bewoog ie veel)

Jammer dat jullie het niet zo goed konden zien, gelukkig controleert de verloskundige ook alles grondig. (als het goed is)

Veel zwangerschapsplezier nog gewenst!

Ik had gisteren de 20weken echo. Alles was heel goed te zien en te meten, maar bij het hartje konden ze wel zien dat het links lag en 4 kamers had, maar de hartkleppen etc lukte niet omdat mijn zoontje ( jaja!) gedurende de echo steeds beweeglijker werd.

maar ze zei dat er geen enkele reden is om het dan over te doen, omdat ten eerste deze echo tot dit jaar zowiezo niet zomaar gedaan werden (alleen bij indicatie) en verder is alles goed   en slechte beeldvorming betekent niet dat het hartje ook daadwerkelijk slecht is.

dus wees maar niet te ongerust!

succes ermee!

Terug
Bovenaan