Vraagje 9 mnd beurs

Hoi,
weet iemand of je bij de 9 mnd beurs alles contant moet betalen of dat je juist alles moet pinnen? Of zal t n combi zijn? Lijkt mij dat je bij de meeste wel kan pinnen maar n vriendin zei weer dat zij juist denkt dat je maar af en toe kan pinnen omdat t zoveel stands zijn en niet iedere stand heeft n pinaansluiting.
Wat is jullie ervaring? Tuurlijk zal je daar vast ook wel geld uit de muur kunnen trekken masr heb weinig zin om daar n half uur voor in de rij te gaan staan.
 

Ga naar http://www.negenmaandenbeurs.nl/nl/nl/Pages/Ticketservice.aspx en je vindt alles over toegangstijden en het kopen van kaartjes.

Veel plezier op de beurs,

Tine Oudshoorn.
 
Ik ga al 17 jaar naar de huishoudbeurs en ik weet dat je bij bijna alles contant betalen moet maar dat er ook steeds meer een pinautomaat hebben. Er zijn in het gebouw en pinautomaten dus mocht je te weinig contant hebben kan je altijd geld pinnen.

Veel plezier.

xx
 
Ben 3 jaar terug met een vriendin geweest en toen was het wel dat je bij steeds meer stands kon pinnen, maar lang niet bij alles.
Bij de wat 'duurdere' stands als boeken, kleding ed was pinnen redelijk vaak een optie, maar de kleinere stands/ goedkopere produkten toch wel contant.

Er zijn idd pinautomaten in het gebouw, maar als je toch contant wilt hebben kan je beter op voorhand pinnen, was daar toen heel erg druk bij de automaten (kan natuurlijk aan de dag/moment hebben gelegen, maar verder was het toen helemaal niet zo heel erg druk).
 
hey,

Ik sta zelf al jaren op de 9 maanden beurs (stand van een vriendin) en een aantaL jaren geleden kon je bijna nergens pinnen, was echt drama toen. Volgens mij kon je vorig jaar bijna overal pinnen maar zou voor de zekerheid toch wel wat contant meenemen..
Veel plezier!
 
Terug
Bovenaan