Vraagje aan alle moeders, voor school onderzoek over Disneyland Parijs, willen jullie me helpen??

Hallo lieve mama's en papa's

voor school moet ik een nieuwe belevenis creeeren voor Dinsleyland Parijs.
Graag zou ik van moeders van kinderen in de leeftijd 0-11 jaar willen weten waarom ze naar dit park zouden willen gaan en wie er dan in huis belist dat jullie daarheen gaan. ( doet het kind dit of de ouders) en waarom gaan jullie ( voor jezelf of plezier voor jullie kind(eren). wat zouden jullie graag willen dat er voor jullie kinderen dan aanwezig is in het park, waar maak je ze blij mee.

en voor de mensen die er al eens geweest zijn. waarom zijn jullie naar diney gegaan en misten jullie of jullie kinderen iets aan het park.

ik hoop dat jullie als mama's en papa's mij hiermee willen helpen en een korte reactie willen plaatsen, ik heb immers zelf nog geen kindjes.

alvast heel erg bedankt

Groetjes Jelena Quint
 
hi Jelana Quint,

Misschien is het je opgevallen dat je hier moeders spreekt met baby's tot en met 2 jaar.
Disney Land Parijs is nog veel te vermoeiend voor baby's. Ik zou daar met een kind onder de 10 niet heen gaan. In Nederland zijn er leuke speelparadijzen of eenvoudige pretparken die voor kinderen onder de 10 erg leuk zijn, niet zo ver en niet zo razend duur.
Als we al zouden gaan (stel: ik win gratis kaartjes ofzo) dan heb ik wel een tip:
met een baby in een pretpark kan je als moeder wel eens lang moeten  zoeken naar een rustig plekje waar je je kind kan voeden, verschonen en even zitten.

succes met je onderzoek, maar ik denk dat je hier niet zoveel ideeen opdoet.

Miep
 
Hoi,

Wij zijn geweest toen ons dochtertje 10 maanden was. We zijn er met de auto heen gegaan. En het was voor een verrassingsfeest voor een vriendin gingen met een hele groep. Ik moet zeggen dat het super gezellig was en ook Mara heeft zich vermaakt ook al was het alleen maar met om zich heen kijken.

We zijn toen ze 2 was ook nog een keer geweest met zijn drieen dit keer en dat was nog leuker dan de eerste keer!

Het voeden kan daar overal genoeg plekjes om je terug te trekken sterker nog ze hebben een hele baby plek lekker warm binnen, met flessenwarmers, magnetrons voor flessen en prakjes, kinderstoelen speelgoed overal goed om te verschonen echt toppie.
Bv kreeg ze gewoon wanneer ze wilde ze sliep in de kinderwagen in het park en at met de pot mee ook met 10 maanden.

Groetjes joyce
 
Hoi,

Ik heb een zoontje van 2jr en 3mnd en een dochtertje van 9 mnd. Wij zijn voorlopig nog niet van plan om naar Eurodisney te gaan. We zijn er zelf diverse keren geweest en ik denk dat het pas echt "toegevoegde waarde" heeft als ze de figuren bewust meekrijgen. Storm kent nu wel Winnie de Pooh maar de rest zegt hem nog niet zoveel. We gaan dit jaar gewoon lekker van het sprookjesbos geniet in de Efteling. Hier kunnen ze zelf een beetje rondlopen en de muziekpaddestoeltjes langs de kant lijken me het einde. Die zijn precies op de juiste hoogte zodat ze het zelf kunnen ontdekken.

Veel succes met je onderzoek,
Kirsten
 
Hoi ik werd vorig jaar gevraagd om met een vriendin mee te gaan. Zij had daar een congres.

Mijn dochter was toen 2 jaar en 3 maanden en mijn zoon 3 maanden. Ik dacht eigenlijk dat mijn dochter iets te jong zou zijn, maar wou de gelegenheid niet voorbij laten gaan. Ik vind Disney zelf ook erg leuk.


Ik vertelde mijn dochter dat we naar Minnie Mouse gingen en dat begreep ze. Ze werd erg enthousiast.
 
Mijn dochter vond het fantastisch en wij ontdekte een hele andere kant van Disney. Mijn zoon was te jong om ervan te genieten, maar eigenlijk alle ritjes waar mijn dochter in mocht waren ook toegankelijk voor mijn zoon in de draagdoek en hij heeft Disney vooral slapend ervaren.

Voor de kleintjes zijn veel attracties (in het donker) te eng, maar er is voldoende voor ze. Je gaat sowieso op een rustiger tempo door het park heen. En er zijn ook nog eens een paar speeltuinen in het park. Ik zou nooit in het weekend of in de vakanties gaan met zulke kleintjes want dan moet je te lang wachten voor diverse ritjes (van een andere vriendin die wel in het weekend ging  kreeg ik de tip om bellenblaas mee te nemen)  .

De drie dagen waren heel snel voorbij en we zijn niet eens naar het zwembad gegaan van het hotel. Het leuke van deze leeftijd is trouwens dat een kindje van twee nog echt geloofd dat daar winnie de pooh rondloopt. Oudere kinderen kunnen meegaan in de fantasie, maar weten dat het niet echt is.

groetjes Elsbeth
 
Terug
Bovenaan