vraagje aan alle zwangeren onder ons

Je leest weleens dat bepaalde standjes (o.a. vrouw onder en man boven) de kans op een zwangerschap groter maakt. Hebben jullie daar bij het 'klussen'  ook (bewust)  rekening mee gehouden of zijn jullie daar totaal  niet mee bezig geweest? Het is wel een lekkere persoonlijke vraag he?

Gr. Angie75

hoi ............
ze zeggen dat je t op de missionaris standje goed diep in je ... terecht komt.....
maar als je mannetje maar klaarkomt dan is t volgens mij al genoeg ..ene nog 10 min. blijven liggen met een kussen onder je billen he..[kont omhoog en benen omhoog] want t zaad moet omhoog he dus help je de zwaartekracht een beetje is nooit slecht ...
nou succes

liefs lilian

Hoi,

Als de zwemmers sterk zijn, zou het volgens mij niet uit moeten maken, maar het schijnt beter te zijn als je rekening houdt met de zwaartekracht, dus de vrouw moet zeg maar met de vagina recht of omhoog liggen. Er zijn meer standjes te bedenken dan het missionaris-standje. Ik zou zeggen wees creatief!

Groetjes Anoek

Ik zou 't werkelijk niet weten. Bij ons was het in ronde 4 raak en ik heb NIET met de beentjes de lucht in gelegen na de sex...dus wat daarvan waar is...ik weet 't niet.

Succes!
Ukkie26

Wij hebben ook niet een bepaald standje gedaan. Ik heb daarna al helemaal niet met de benen in de lucht gelegen. Misschien dat het wel wat zal helpen, je kan het altijd proberen. Kan geen kwaad toch?
Maar of je dan meer kans heb dat betwijfel ik.

Succes er mee.

Groetjes Marije

Hoi,

Ik ben bijna uitgerekend. Maar ik ben zwanger geraakt toen we het standje lepeltje/lepeltje deden. Deden we toen vaak dat standje en nu de laatste 2 maanden weer want andere gaat niet zo makkelijk hahaha.
Ik had ook ergens gelezen toen dat lepeltje/lepeltje of variatie daarin goed was om zwanger te raken.
Maar belangrijkste is dat het leuk blijft!
Maar ja dat weet je misschien wel.

Heel veel liefs An van september forum

Terug
Bovenaan