vraagje aan bv mama's

Hallo allemaal!

Mijn dochtertje Sarah dronk altijd zo'n 20 minuten in totaal. Sinds een week is dit nog maar tussen de 5-10 minuten. Is dit normaal? Ze is vrolijk en alert en heeft bij bijna elke voeding een poep- en plasluier. Ik krijg er echt niet meer in, ze begint te schreeuwen als ik haar langer wil laten drinken en spuugt na die tijd de voeding weer uit die ik erin 'gepropt' heb. Hoe lang drinken jullie kindjes?

Liefs van Liset, mama van Sarah 20-04-07

Het is heel normaal dat je kindje steeds effectiever gaat drinken en dus minder lang nodig heeft om genoeg binnen te krijgen. Yanick (20 weken) is soms binnen 5 minuten klaar! In het begin vond ik dat ook een beetje verontrustend, maar het gaat nu al 5 weken zo en het gaat prima met hem. Minder gezellig voor mama, maar ik knuffel gewoon wat langer na het drinken.

bij mij is het ook verschillend. ligt eraan hoeveel honger jordy heeft. De ene keer drinkt hij veel en langzaam, dan weer veel en snel en soms weinig. Dit kan varieeren van vijf tot wel 20 minuten.
Zolang hij voldaan zal het wel goed zijn. hij komt nog steeds aan dus krijgt genoeg binnen.

groetjes Diana
ps hebben jullie ook dat de ene borst meer melk geeft dan de andere. Met kolven geeft de ene rond de 50-70 cc terwijl de ander rond de 100-120 cc zit. wat een verschil he. Gelukkig zie je er niets van hahah loop dus niet met de ene borst op de knieen hahaha

Hey hallo,

Ja hier ook steeds minder lang aan de borst was eerst toen ze nog maar paar weken oud was steeds 1 uur bezig nu nog maar klein e 20 minuten of minder!!!
Denk ook dat het normaal is!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan