Vraagje aan de IVf -en ICSI-mama's.....

Hey mama's in spe,

Ik hoor hier (nog) niet en ik weet dat ik mezelf weer zit gek te maken. Maar heb toch een vraagje.....

Dit onze eerste IVF-poging en gedurende de behandeling heb ik geen last gehad van de hormonen ( op de anticonceptiepil na). De punctie was erg pijnlijk, de oxazepam en zetpillen deden z'n werk volgens mij niet ;)
Nu zit ik op 9 dagen na de terugplaatsing en heb nergens last van! Ik hoor zoveel klachten als misselijk, gespannen borsten, enz. Maar op een licht ongi-gevoel af en toe en een opgezette buik na, voel ik me prima!! Dus ook de utrogestan heeft qua bijwerkingen geen effect op mij. Ik wil mijn laatste beetje hoop nog wel vasthouden, dus;

Zijn er hier IVF-mama's die ook niks hebben gevoeld, maar toch zwanger bleken te zijn?!

Ik ga een zware week tegemoet, hihi....

Liefs Anna
 
Ik heb tijdens mij IVF geen Utrogestan gebruikt, maar ik heb ook gedurende de hele wachtweken geen enkele last waar dan ook van gehad. Wat mij betreft voelde het exact zoals het de 27 rondes ervoor gevoeld had rondom mijn NOD. Ik was ervan overtuigd dat de IVF mislukt was. Pas toen ik op de testdatum nog niet ongesteld was kreeg ik het idee dat het misschien wel eens raak kon zijn. En dat was het ook! Thomas is alweer 21 maanden.
Joris is een spontaan wondertje en ook daarbij wist ik alleen dat ik zwanger was omdat de test positief was. Geen enkel kwaaltje gevoeld.
Het zegt dus helemaal niets, de enige manier om wat te weten te komen is, hoe moeilijk ook, af te wachten.
Succes met wachten en ik hoop dat je snel een wondertje mag vasthouden.

Groetjes, Esk (mama van Thomas na IVF en mama van Joris die spontaan is gekomen).
 
Als je lichaam niet gevoelig is voor het hormoon is het natuurlijk mogelijk dat je nu wel zwanger bent zonder klachten. Vrienden van ons waren wel zwanger maar hadden bijna geen klachten, ook na NOD waren de klachten minimaal. Dus ja... zo lang er geen bloed is mag je hoop houden!

Succes met wachten.
 
Hier ook geen enkele bijwerkingen gehad van de hormonen of utrogestan. was ook de eerste poging en bleek dus meteen raak. Ook daarna en tot nu toe ( 26 weken ) nergens last van. Het is dat ik op de echo een beeb zag en hem ( ja jongen ) nu voel trappen want anders heb en voel ik me niet.
Succes met wachten en laat je weten of het is gelukt?

Jenny
 
Wat fijn om te horen! Dankjewel, meiden. Krijg er weer wat positieve energie van :) Er waren 10 eicellen gevonden, alle 10 bevrucht en de beste zit in mijn buik. Dus er is veel goede hoop. Nog 6 dagen te gaan tot de bloedtest..... Ik laat 't jullie weten. Hopelijk mag ik meteen hier blijven!!!

Liefs Anna
 
Terug
Bovenaan