vraagje aan de moeders

hallo moeders
hoe gaat het met jullie.
onze zoontje van 2 jaar die lust nog een flesje pap , voordat hij naar bed gaat.
ik heb alles geprobeerd!
wie herkentdit.
alvast bedankt


groetjes mamarafael.
 
HALLO,

ik herken het niet maar vraag me af waarom je ervan afwilt? vind je hem te dik? kan hij hierom niet slapen ivm een volle maag?

want anders zou ik zeggen wat maakt het uit? gaat vanzelf wel over of je kunt misschien proberen steeds minder te geven(of je hebt dat al geprobeerd)

of misschien als je het echt niet meer wilt gewoon ook echt niet meer doen en hem proberen te troosten als hij huilt maar meer niet?

eet hij savonds dan wel voldoende? eten jullie warm of brood savonds? misschien dat het daaraan ligt? of hij is het gewoon nog gewend en dan zul je óf rigoureus óf langzaam af kunnen bouwen. wat ik al zei

groetjes saskia
 
hoi,

mijn zoon 2jr krijgt ook nog regelmattig een papfles maar meestal als hij slecht heeft gegeten. ik ben het nu aan het afbouwen en geef hem nu veel meer warme melk mee  zonder pap erin en dit werkt ook bij hem om in slaap te komen.

 
 
hoi  allemaal
nee hij is niet dik.     hij vindt brood lekker , fruit soms warm maar rijst lust hij wel.
hij wil nog genieten van zijn flesje denk ik. ik geef hem nu 120 l in plaats van 180l pap.
ik ga het rustig afbouwen. ja de omgeving hoor je soms van  heeft hij nog een flesje zo een grote jongen. je mag geen flesje meer .  (als grapje bedoeld) soms wordt je er moe van.
maar goed erg bedankt voor jullie mailtje.
groetjes mamarafael.  
 
hoi,

mijn dochtertje is ook 2,5 jr en bijna elke avond nog een papfles. zolang ze het wil geef ik het maar. dan weet ik zeker dat ze wat goeds binnen krijgt

groetjes
 
Terug
Bovenaan