vraagje aan de Nederlanders

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik kom uit België, maar ik heb een vraagje over een Nederlandse winkel. Wij zijn bezig met het geboortekaartje en nu zei er een vriendin dat ze in de V&D gekleurde enveloppen had zien liggen voor weinig geld (standaardformaat, voor een A4-tje dat twee keer opgevouwen is). Weet iemand misschien hoeveel ze daar kosten en of ze veel kleuren hebben?

Verder vroeg ik me af of ze daar misschien mooi papier (130 gr) hebben om de kaartjes op te drukken. We zoeken gewoon A4-papier dat een beetje geelachtig wit is, liefst met en fijn streepje erin.

We weten hier in Antwerpen wel een winkel waar ze deze spullen hebben, maar dat is toch wel een heel dure winkel, denk ik. Heeft iemand misschien ervaring met de V&D?

Groetjes,

Esther

V&D is zo'n beetje het grootste warenhuis wat er is in Nederland. In elke stad is er wel een. En ze hebben er idd een kantoorboekhandelafdeling. Ze hebben er van alles, maar of ze nou echt goedkoop zijn... dat zou ik niet zeggen. Ik vind V&D   in veel gevallen vaak nogal prijzig.
Volgens mij ben je bij een drukker goedkoper uit als je daar gewoon laat drukken. Of werkt het in België anders en moet je zelf papier aanleveren voor kaartjes? Of gaan jullie zelf met een kopiëer machine aan de slag? In Nederland gaat eigenlijk iedereen gewoon naar een drukker voor kaartjes.
Ik zou eens op het internet gaan rondsurfen voor een goedkope drukker. Je bent waarschijnlijk meer geld kwijt aan het heen en weer rijden naar Nederland dan gewoon het papier en enveloppen in België te bestellen.

groetjes,
Wietske

Hoi,

In een hobbywinkel hebben ze ook los papier. Ook in de boekenwinkel al. Wij wonen in een kleine plaats, maar de boekwinkel heeft een goed assortiment papier.
Via internet zal het ook te bestellen zijn. Gewoon even googlen op kaartjes maken. Waarschijnlijk kun je dan meteen blanco kaartjes op de goede grootte en in iedere gewenste kleur bestellen.

Veel plezier met maken!
Groetjes, Kat

Hoi!

Wij hebben onze enveloppen via internet besteld. Ging erg makkelijk, snel en ze zien er goed uit. Ze hebben ze in alle kleuren van de regenboog!!

www.envelopshop.nl

succes ermee!

Hoi

Misschien een kleine tip: Voor mijn trouwkaarten (ook zelfgemaakt) zocht ik leuke gekleurde enveloppen. Ik ben naar een klein winkeltje met heel veel kaarten gegaan bij ons in het dorp. Daar heb ik enveloppen die ze over hebben van kaarten ( en dat waren er heel erg veel!) voor echt een prikkie kunnen kopen. Voor zo'n 100 enveloppen heb ik nog niet eens  2 euro betaald. MIsschien de moeite waard om eens in je eigen dorp te kijken??

Groetjes

Terug
Bovenaan