Vraagje aan de zwangere onder ons

Hey meiden,

Ik ben morgen 8 weken zwanger maar ben zo misselijk de hele dag!
Het is nu al een week zo ik heb al pilletjes van Okugest geslikt helpt niks en nu heb ik druppeltjes van de Etos Homeopatisch maar helpt ook niet echt.
Aangezien ik hier zoals jullie ook nog een kleine heb rondlopen van 16 maanden vroeg ik me af hoe deden jullie dat?
Waren jullie ook zo misselijk??
Ik voel me zo schuldig tegenover Nynke omdat ik alleen maar op de bank zit zo beroerd ben ik.
Ik speel wel met haar hoor maar steeds eventjes omdat ik dan meteen weer beroerd ben..
Ik kan niet eens naar mijn werk zo erg is het.
Bij Nynke was ik ook wel misselijk maar niet de hele dag en een week lang.....

Ik hoor het graag!

Liefs Zonnetje

Hai! Balen van die misselijkheid, zeg. Hopelijk gaat het snel beter als je richting de 12 weken gaat....
Als je heel veel last hebt, bestaat er een medicijn dat je via verloskundige of huisarts kunt krijgen (emesafene, heet het, als ik het me goed herinner), dat helpt redelijk goed!!
Sterkte!

Ik ben ook naar de huisarts geweest, trok het echt niet meer. Moest wel 4x per dag spugen. Eerst 2x flutmedicijnen moeten proberen en toen ook overgstapt naar emasefene zitpillen. Deze hielpen eindelijk, gaf een heel stuk verlichting.
Dus ik zou zeggen: ga meteen naar de HA, want je hoeft echt niet onnodig misselijk te blijven...
Sterkte hè!

Ik heb ook 14 weken lang Emesafene moeten slikken anders kon ik de hele dag niets. Ondanks dat ben ik nog wel een beetje missleijk geweest maar kon weer wat eten en hoevden niet te spugen meer.

succes gr van Mariska en Zifjon en 21 weken zwanger van zoon nr 2

Terug
Bovenaan