vraagje aan de zwangeren onder ons

A

Anoniem

Guest
Hadden jullie achteraf bekeken andere kwaaltjes net voor je NOD had moeten worden? Of kan je er gewoon geen verschil in zien?
Ik kan er niks aan doen maar ik vind het deze maand veel spannender dan al die andere maanden. Voel me precies ook anders maar dat kan maar schijn zijn natuurlijk. Heb zondag NOD!

Alvast bedankt!
Liefs Caroline (ronde 7, 1ste kindje)

Hai Caroline

Voor mijn NOD had ik al dagen een licht zeurend gevoel in mijn onderbuik, waardoor ik dacht dat ik wel eens ongesteld kon gaan worden. Maar het was veel lichter dan anders, en eerder. Deze maand was ik er juist veel rustiger onder dan anders. Mijn borsten waren altijd wel gevoelig vlak voor het ongesteld worden, maar nu anders. En moe, he.... heel moe. Ik werd steeds wakker met het gevoel van een kater en veeeel te wenig slaap.
Nu achteraf zeg ik dat ik het wel had kunnen voelen. Maar als het de eerste keer is, weet je gewoon niet wat je kan verwachten. Al met al blijft het gewoon heel spannend. Op dat moment misschien klote, maar achteraf gezien best leuk.

Hey Woedeltje,

bedankt voor je reactie! Dat stelt me toch al een beetje gerust!
Duim voor me de volgende dagen!
Liefs Caroline

Hoi Caroline, ik weet sinds 2 dagen dat ik zwanger ben. Ik had het eigenlijk helemaal niet verwacht omdat ik niet echt voortekenen had. Heel af en toe een steekje door mijn borsten maar ik dacht eigenlijk zelf dat dat tussen de oren zat. Verder voelde ik geloof ik helemaal niks waardoor ik dacht dat het wel niet raak zou zijn. Las van veel mensen dat ze zoveel voortekenen hadden. Maar nu blijkt dus dat dat helemaal niet hoeft. Las bij een ander topic dat je vandaag je NOD hebt. Hoop voor je dat het raak is!
Liefs bobet

Terug
Bovenaan