Vraagje aan ervaren meiden....

A

Anoniem

Guest
He allemaal,
Vorige week heb ik mijn vruchtbare periode gehad en ik voel me gewoon raar. Na het eten vornamelijk. Een gevoel wat ik niet zo goed kan beschrijven.Omdat we zijn begonnen met zoals jullie noemen klussen zie ik misschien ook dingen die er helemaal niet zijn. Heb namelijk ook steeds steken in mijn borsten. Voornamelijk aan de zijkant. Niet de hele dag maar zo af en toe. Mijn vriendin zij dat ze zelf veel later last had van haar borsten. Kan dit een teken zijn of beeld ik het me in...???
Graag heb ik een reactie van meiden die er wat over kunnen schrijven. In iedere geval bedankt en tot de volgende mail...

hoi natascha,

uit je verhaal maak ik op dat je nog maar net bent begonnen om zwanger te worden? ik hoop dat ik dat goed heb?!

als dit inderdaad het geval is, ben ik bang dat je je inderdaad je hoofd al op hol aan t brengen bent.....
ik hoop voor jou/jullie van niet, maar ook ik/iedereen hier voelt in het begin van alles, en dat is erg frustrerend!! vooral als je daarna gewoon ongi wordt!

heel veel vrouwen voelen niets als ze zwanger zijn, en andere vanaf dag 1 bij wijze van....
als ik jou was zou ik lekker proberen te genieten van het zwanger willen worden, en als het lang gaat duren (een jaartje ofzo) je pas echt druk gaan maken.

geniet!!! van het zwanger willen/proberen te worden....

xx kimpansee

Hoi,
Ik ben 17 weken zwanger.
Na de 5e keer was het raak. De 1e maanden, dacht ik steeds wat te voelen maar steeds had ik het mis. Pijn in m'n borsten, rare buik, misselijk. Echt belachelijk maar je lichaam kan raar reageren, hoe nuchter je ook denkt te zijn.
De maand dat het raak was, voelde ik eigenlijk steeds niets. Dus ik dacht dat het niks werd, dat ik te vroeg geklust had en niet op het juiste moment. Een week voor m'n nod had ik alleen een linker zere borst met steekjes in het midden. Meer niet.
Ik denk dat de pil ook echt rare afkickverschijnselen kan geven. Toch kan het ineens maar eens raak zijn, moeilijk te zeggen. Succes, hoor.
Marijke (jan. moeder)

Terug
Bovenaan