vraagje aan Esmé (en andere moeders met zo'n geweldig badstoeltje)

Hoi Esmé,

Ik vind dat badstoeltje helemaal toppie en ben erg benieuwd waar ik dat kan kopen en hoeveel dat kost. Fabio heeft nu dat andere stoeltje, maar daar kan hij niet echt in zitten (alleen maar liggen)

Groetjes van Cissy mv Fabio

Hoi Cissy,

Ik had eerder ook dat liggend badsteuntje echter werd Kay er te groot voor en bleef er niet meer in liggen.
Vandaar dat ik  afgelopen dinsdag dat stoeltje heb gekocht. Ook omdat Kay al zelfstandig kan zitten, anders moet je er nog niet aan beginnen hoor!

Ik laat Kay er ook nog niet al te lang in zitten, maar vooralsnog vind hij het helemaal super!

Ik heb het stoeltje bij Kidsfactory gekocht voor 19,50 Euro.
Je heb ook wel iets goedkoper maar die zijn aan de onderzijde van de steunring hol, dus scherpere randjes. Dit stoeltje is helemaal dicht en rond, dus een stuk comfortabeler.

Het stoeltje is van het merk Thermobaby Aquababy en zal je beslist bij de betere babywinkels te koop zijn.

Succes!!

Esmé mv Kay

Ik heb em ook maar dan de versie met de holle steunring...vind het wel mee vallen met de scherpe randjes...tis glad gemaakt.
Hier komt ie bij de prenatal vandaan!

Hoi

In de winkel 19,95 euro, geloof ook bij prenatal.

Ik heb hem via markplaats voor 7, 50 euro als nieuw. Kijk hier ook even op zou ik zeggen!

succes.

gr Marjan en Sem

Terug
Bovenaan