Vraagje aan Esme

Een tijd terug heb jij een foto geplaatst van het nieuwe bed voor je zoontje.
Ik kan me het bedje niet helemaal meer voor de geest halen, maar weet wel dat ik ´m ontzettend mooi vond, vooral de kleur. Mag ik vragen waar je het bed hebt gehaald?? En kan je evt nogmaals de foto plaatsen, zodat ik  het aan mijn man kan laten zien.

Thanks!!

Gr Claudia

Hoi,

Ik weet niet of je in de buurt woont, maar je zou eventueel het bedje van me mogen overnemen (incl matras). Kay gaat namelijk  volgende week naar zijn nieuwe (grotere) kamer met een écht groot bed.. Ik had verwacht dat Kay langer moest wennen aan het slapen in een gewoon bed met dekbed, maar dit ging na 2 dagen al perfect. Inmiddels ligt hij er al een paar maandjes in en heeft hij promotie gemaakt

Ik hoor het wel!

ps:
Mocht je er interesse in hebben dan kun je het bedje op verschillende plaatsen komen  ophalen (Breda, Eindhoven, Venlo en Delft), ik weet namelijk niet waar je woont. Foto moet ik effe zoeken..

Esmé mv Kay

Heb zeker interesse, maar als ik zo vrij mag zijn, waarom krijgt hij nu al een nog groter bed?? Mijn zoontje ligt nu  nog in zijn ledikantje, wordt 7 aug 2, is dit bedje dan al te klein voor een 2-jarige?? Of is dit nu een heel domme vraag ;-) ...
Wij wonen ook Breda, jij toch ook? Dus dat is sowieso handig!

Nee Kay zou nog makkelijk 1,5 a 2 jaar in het bedje hebben kunnen slapen hoor!

Maar toen wij (nog niet zo heel lang geleden) naar Breda verhuisde hebben we ervoor gekozen om de grote zolderkamer gelijk aan te kleden met een mooi bed ect voor als Kay tzt naar de zolder zou gaan en tot die tijd het als logeerbed/kamer te gebruiken. Anders werd het weer zo'n rommelzolder. Voor en na hebben we er een kast bij gekocht (jaja,.. tis duur allemaal zucht).. een kastje hier en spulletje prulletje daar.. voor een hele poos terug eens het behang eraf gehaald en de zolder in Kay's kleuren (aqua)  geschilderd. De kamer is dus eigenlijk helemaal klaar op de gordijnen na en wacht op een "slaper".

Omdat we al een poos bezig zijn voor een brusje zijn we het uitstellen een beetje zat aan het worden, Kay had er namelijk anders allang geslapen. Het is een prachtige zolder en zonde dat  de ruimte niet wordt benut.  Maar omdat het slapen zo goed gaat vind ik het onzin om het peuterbed naast het grote bed te zetten (wat in een nok gezaagd/gebouwd is en ik niet kan weghalen haha). Ik heb er namelijk destijds zo'n bedrek bijgekocht zodat meneer er niet uit kan rollen. Want het is wel een heel groooot bed..

Dus de reden is éigenlijk dat mama geen rust in haar reet heeft en niet kan wachten totdat ze de zolderkamer helemaal ingericht en klaar heeft. Maar ook geen geduld meer heeft om het uit te stellen totdat de verhuizing richting zolder écht nodig is..  Dat heb je nu eenmaal met een interieurtik!

Dus euhm,.. daarom eigenlijk hahaha

Esmé

Nou, dat is een duidelijk verhaar, haha!
We komen graag naar het bedje kijken om het  evt over te nemen. Zijn jullie zaterdag (de hele dag)  of zondagochtend thuis??
Ik zal even mijn mailadres geven, claudiakraak@hotmail.com, dan komen we graag een bakkie doen, uh, naar het bedje kijken ;-) !

Gr Claudia

Terug
Bovenaan