vraagje aan iedereen die me hierbij kan helpen.

Ik heb een zenuwe knel zitten in mijn lies, waardoor ik bijna niet kan lopen. En erg veel pijn heb. In het ziekenhuis zeiden ze dat ze er momenteel niks tegen kunnen doen en als ik pijn heb dan moest ik maar asperine slikken. Zelf ben ik daar niet echt dol op want ik heb het niet zo op medicijn gebruik tijdens de zwangerschap. Nou maak ik me natuurlijk wel heel erg zorgen, want hoe moet dat nu tijdens de bevalling mijn benen heb ik wel nodig, lijkt mij.  kan iemand me aanraden wat ik hier het beste tegen kan doen, ik wordt gek van de pijn.

groetjes natascha
39+1

Hallo,

Ik heb deze ervaring ook gehad tijdens de laatste weken van mijn zwangerschap. Lopen ging lastig, mijn benen vielen af en toe gewoon uit. Het leek wel alsof ik erdoor heen zakte. Helaas is er ook niets aan te doen. Ik snap  dat je geen pijnstillers wilt nemen, ik heb het zelf ook niet gedaan tijdens mijn zwangerschap.

Een troost (alhoewel troost, ik wil je niet bang maken hoor), tijdens de bevalling heb je hier helemaal geen last van. De pijn en alles wat over je heen komt is zo heftig dat je er niets van merkt. Ik zeg niet dat het niet te doen is maar je zit met je hoofd heel ergens anders en focussed op dat ogenblik niet meer op ongemakken en ander pijn dan weeen. Je bent alleen maar bezig weeen op te vangen op een gegeven ogenblik.

Groetjes en veel succes bij de bevalling,
Ingeborg

Terug
Bovenaan