Vraagje aan iedereen die zwanger probeert te worden

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ben ik nog al een keer !!! Laatste keer overigens vanavond !!! HAHAHA

Maar ik heb een vraagje.
Hebben jullie dat nu ook dat sinds dat jullie van de pil af zijn dat je zo verschrikkelijk vergeetachtig bent geworden ???? Ik word er bij tijden knetter gek van !!! Ik kan nog maar weinig onthouden. Hopelijk ben ik niet de enige !!! HAHAHAHA

Dikke knuffel van Biaggi

He Biaggi,
dat komt i.dd er bekend voor  het lijken echt bepaalde dagen in de cyclus te zijn...vreemd he?
maar het zal wel met de hormonen te maken hebben,net als zoveel ander "klachten".Mischien toch een soort van voorproefje van wat komen gaat! zwangerschap bedoel ik.
gr. petra

Ha Biagai,

Die vergeetachtigheid heb ik geen last van. Wel van die gevoelige tepels, soms is het niet normaal meer zo gevoelig! Kan je nagaan wat die hormonen allemaal veroorzaken! hihi
Groetjes J

hoi biagi,
ik heb sinds ik gestopt ben met de pil, meerder rare klachten: inderdaad met vlagen vergeetachtigheid, maar ook snle grieperig en een slechte conditie. Klinkt heel raar maar dat is echt sinds ik de pil niet meer slik.
het voordeel is dat ik sinds ik gestopt ben geen last meer heb van een wisselend humeur, dat vind ik echt fijn!

groetjes kreeftje

Hoi,

Ben zelf ook afentoe enorm vergeetachtig, maar ik weet dat nog aan het ontzwangeren van nummer 1...(die is bijna 9 maand, ja we proberen dus al vrij vlot zwanger te worden van nummer 2)
Ben indetussentijd nog wel aan de pil geweest (zo'n 3 maand) dus ik weer eigenlijk niet waar aan het zou kunnen liggen.

Groetjes,
Marije

Jippie!

Ineens lees ik je berichtje en weet ik waar mijn vergeetachtigheid vandaan komt, jeetje zeg, ik vergeet werkelijk bijna alles,wat echt heel stom is!
En ook ik ben sneller grieperig waar ik voorheen nooit last van had en geef ook sneller over, ben aan de lopende band verkouden en er steken ook ineens allergieen de kop op!

Onvoorstelbaar he wat zo'n pilletje kan doen met je lichaam!

ja je bent echt een heel ander mens zonder dat pilletje.
Maar bij mij wisselde dat ook per dag.
Dan weer dit dan weer dat.
Al moet ik zeggen dat ik nu na bijna een jaar zonder ook wel weer een beetje stabieler aan het worden ben. En me lichamelijk dus ook stukken beter voel.
Groetjes Mariska

Terug
Bovenaan