vraagje aan Janine2 en misspiggy78

hoi!

Bedankt voor jullie reactie op de 23.00 uur voeding!
Ik zal ook eens proberen om toch om 22.00 uur te geven. Vannacht heb ik 23.00 overgeslagen en toen kwam ze om 2.30. Op zich gaat dat ook wle, maar ja he tblijft een nachtvoeding!

vraagje, hoe laat geven jullie dan vde voeding voor 22.00 uur? Om 19.00? En hoe oud zijn jullie kindjes? Vanaf hoeveel weken hebben jullie dat gedaan?

Bedankt!

Groetjes
Petra

Hoi Petra,

Mijn dochter is nu 13 weken oud, ik denk dat we hiermee begonnen zijn toen ze 9 weken was. De eerste avond dat we de fles een half uur eerder gaven, sliep ze direct door, dit ging een aantal nachten goed, en toen werdt ze toch af en toe wakker, maar met het speentje er weer in, sliep ze zo verder.
De fles ervoor geven wij rond 19.00uur, daarna gaat ze direct naar bed en maken we haar om 22.00uur wakker, dan is het een kwestie van "af tanken" en weer naar bed. (ze drinkt de fles dus niet helemaal leeg, maar ik probeer er zoveel mogelijk in te krijgen.

We zijn zo wel van de nachtvoeding afgekomen, maar toch wordt ze vaak rond half 5 toch nog wakker omdat ze haar speentje kwijt is. Dus dan kunnen we er daar nog weer voor uit, dus als iemand daar nog een oplossing voor heeft???!!

Ik zou zeggen probeer het eens wie weet, helpt het!!
Succes ermee, en laat me ff weten hoe het gaat.

Groetjes Janine

Terug
Bovenaan