Vraagje aan Jolanda over de aanbieding bij Babymax

Hoi Jolanda,

De babymax in Veenendaal is voor ons dicht bij huis.
Kun jij mij vertellen wat er allemaal bij de prijs in zat? Was het bv het model 2007? Zitten dingen als het boodschappennetje, de tas, de adaptor ed er allemaal bij in? Het stoeltje wat je erbij kreeg was dit een maxi cosi of een ander merk?

lfs ing

Hallo!

Wij hebben in januari ook een wagen bij babymax in veenendaal gekocht. Wij twijfelde tussen de buzz en de speedy. Omdat wij in de stad wonen (veel klinkertjes) en regelmatig in het bos en op strand te vinden zijn, werd ons de buzz daar afgeraden. Zelfs met de kinderboerderij heeft de buzz het moeilijk mee. Door het kleine voorwiel. (aldus de verkoper). Wij zijn dus voor de speedy gegaan. De aanbieding voor beide type wagens was het zelfde: idd voor 590 (precies weet ik het niet meer) incl regenkap etc,  maxi cosi naar keus (de echte!) en een gratis luiertas. Ik dacht dat de aanbieding tot eind januari liep, maar weet ik niet precies!
Veel plezier daar! Groetjes!

oeps..nog iets vergeten (zwangerschaps dementie haha)
Maar wij zijn ook bij babydump geweest. Ik vond deze winkel persoonlijk veel minder leuk dan de max. Maar bij hun kreeg je toen  je ook een auto stoel. Alleen is dit geen maxi cosi maar een ander merk. Ik heb persoonlijk toch een veiliger gevoel bij de maxi cosi!

Succes!  

Hoi,

Ik heb de buzz vandaag gezien maar dat wandelwagen gedeelte is klein zeg. Ik vraag me af hoe lang een kindje daar gebruik van kan maken. Niet erg lang volgens mij..... Het bakje was echt heel klein...

Het autostoeltje wat je cadeau krijgt bij de babydump is inderdaad geen maxi cosi...echter ik ben lig geworden van de consumentenbond en heb de test erop na geslagen en dit stoeltje komt er zelfs nog beter uit dan de maxi cosi. Het merk zegt dus niet alles..

gr.Ing

Terug
Bovenaan