Vraagje aan Joyce

Hallo Joyce,

Ik las dat jouw dochtertje koemelkallergie had en nog andere voedselallergie. Hoe ben je daar achtergekomen? Je schreef ook dat je een bepaald dieet volgde vanwege de borstvoeding.

Mijn zoontje heeft namelijk ook exzeem en mijn man heeft koemelkallergie. Ik ben met hem naar de huisarts gegaan maar die zei dat het vaker voorkomt bij baby's. Maar volgens mij heeft mij zoon nu aanleg om ook koemelkallergie te hebben of misschien wel andere allergie.

Wat voor dieet heb je gevolgd? Misschien dat het bij mij ook werkt?

Alvast bedankt.

Becca
 
quote: becca1976 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-09-2005 12:57:46'));

Hallo Joyce,

Ik las dat jouw dochtertje koemelkallergie had en nog andere voedselallergie. Hoe ben je daar achtergekomen? Je schreef ook dat je een bepaald dieet volgde vanwege de borstvoeding.

Mijn zoontje heeft namelijk ook exzeem en mijn man heeft koemelkallergie. Ik ben met hem naar de huisarts gegaan maar die zei dat het vaker voorkomt bij baby's. Maar volgens mij heeft mij zoon nu aanleg om ook koemelkallergie te hebben of misschien wel andere allergie.

Wat voor dieet heb je gevolgd? Misschien dat het bij mij ook werkt?

Alvast bedankt.

Becca


Hoi becca,

Wat voor een klachten heeft je zoontje?
Hoe oud is je zoontje?
En geef je volledig bv?

Wij kwamen er achter omdat mijn dochtertje erg veel last had van eczeem in haar gezicht, rug, borst nek en hoofdje. Ze kon ook moeilijk poepen. Alleen waren dit de enige klachten die ze had. Bij het cb opperde ik dat het misschien een koemelkeiwitallergie zou kunnen zijn.
Ik mocht een proef dieet doen. Die is zwaar want je mag maar erg weinig. Maar dat is vooral in het begin tot je weet wat wel en niet goed valt bij je kleine.