Vraagje aan jullie

A

Anoniem

Guest
nGoedemorgen,

Ik heb even een vraag aan jullie ik heb afgelopen vrijdag een zwngerschapstest gedaan bij de huisarts en die was positief ik ben volgens eigen berekening 5 en halve week zwanger.
Nu ging ik vanmorgen naar de wc en kwam er wat bloed mee.
Mijn vraag aan jullie is id dit normaal?
Ik heb ook alle afgelopen dagen mezelf beroerdgevoeld datis nu sinds 2 dagen niet meer
ben ik nog wel zwanger?
Groetjes

Hoi Miranda,

Wat moeilijk meteen he, heb je eerst goed nieuws gehad en nu dit er over heen.

De enige zekerheid is maandag nog een test doen. Als het een klein beetje bloed is kan het innestelings bloed zijn. Maar daarom zeg ik, test doen dan heb je zekerheid. En wat betreft de kwaaltjes die weg zouden zijn; hier komt het in vlagen en ik ben nu 10w zwanger.

Sterkte en misschien tot ziens in het januari forum??

Groetjes Saskia

idd ik kan alleen maar zeggen wat mijn voorgangster hier ook zegt, maandag gelijk weer een test doen,
kan je niet wachten tot morgen ga dan naar een weekend appotheek en haal daar een test, en dan weet je het gelijk.
Ik snap voledig je frustratie.
Laat wel ff weten he meid hoe het is afgelopen.

Dit is even minder leuk nieuws. Kan me goed voorstellen dat je je erg verdrietig voelt. Ook ik ben het met mijn 2 voorgangers eens... Maandagochtend meteen even een testje doen. Heb je veel bloed verloren en leek het op menstruatiebloed of was het maar een klein beetje?

Sterkte en ik hoop snel weer goed nieuws te horen.

Groetjes Wenn

Hallo Dames,

Bedankt voor jullie berichtjes,ik denk idd dat het een innestelingsbloeding is geweest.
Want ik heb er nu geen last meer van.
Ik heb trouwens ook helemaal niet het gevoel dat ik zwanger ben ben van de week wel een paar dagen een beetje misselijk geweest maar dat is nu ook niet meer.
Ik heb wel last van een opgeblazen buik en ben erg moe maar niet echt het gevoel dat ik zwanger ben.
Hebben jullie dat toevallig ook?

Groetjes Miranda

Hoi

Ik heb dit ook gehad bij mijn oudste zoon het begon met vijf weken en heeft

geduurt tot de vijftien weken.Het kan inderdaad innestellingsbloed zijn maar

het kan ook wezen dat door de groei van je baarmoeder er kleine vaatjes

scheuren dit is niet erg.Als je je erg zorgen maakt bel dan je huisarts of

verloskundige,ik weet zeker dat ze je gerust kunnen stellen .

Geniet van je zwangerschap.

Wat fijn zeg,een innestelingsbloeding!!
Ik schrok al toen ik je berichtje las.
Wat zal je opgelucht zijn!
Ik ben vandaag 5 weken (en 1 dag) maar had eigenlijk ook verwacht dat  ik meer kwaaltjes zou hebben.
Misschien moet dat nog komen haha.
Ik ben een klein beetje misselijk en afentoe wat buikpijn.
Ik hoop dat het zo blijft!!
Geniet ervan meid!
Liefs Mikkie

Terug
Bovenaan