vraagje aan kit !

A

Anoniem

Guest
hoi kit misschien kan je me helpen ik ben al vanaf eind december niet meer ongesteld geworden , maar ik ik voel me zo zwanger en alle z.symptomen heb ik maar de
testen blijven negatief   .
wanneer ben je erachter gekomen dat je zwanger bent ?
en na hoeveel weken zwanger gaf je test positief aan ?
ik wordt er helemaal  van het wachten, graag antwoord
dankje wel   xx bambi

Hoi Bambi,

Ik weet niet of mijn andere verhaal geplaatst wordt, want de site doet wat vreemd bij mij.
Dus hier voor de zekerheid nog een keer 'hetzelfde'.
Ik ken het gevoel van .
Sinds november was ik al niet meer ongi geweest. En steeds meer z.symptomen.
Om gek van te worden.
Wat je eigenlijk zou moeten proberen: (makkelijker gezegd dan gedaan hoor, dat weet ik) Probeer te denken aan ongi worden i.p.v. zwanger willen zijn.
Ik had hetzelfde. Ik werd alleen bang dat mijn cyclus nooit meer op gang zou komen.
Daardoor wilde ik liever ongi worden als zwanger zijn. En toen zijn ook de z.symptomen opgehouden en kwamen de ongi symptomen. Buikkramp, puistjes.
Maar geen rode duivels. Toen ben ik voor de buikkrampen naar de huisarts gegaan en die vertelde na een test dat ik zwanger was. En na een echo blijkt dat ik nu 5 weken ben! Dus maak je niet gek door je lichaam. Als de test nega is, ben je ook echt niet zwanger, ook al voel je van allles.
Veel sterkte hiermee Bambi!

liefs kit

Hoi Bambi,

Een vriendin van mij heeft het vorig jaar gehad dat ze niet ongesteld werd en wel zwangerschaps symtonen had. Na een tijdje is ze naar de huisarts gegaan en die heeft haar doorgestuurd naar de gynaecoloog, omdat zij het vermoeden had dat zij een cyste had. En idd het bleek om een cyste te gaan van 12 cm en deze kan dus ook de symtonen geven van een eventuele zwangerschap. ik zou toch maar naar een ha gaan, want je weet maar nooit.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt en het niet de bedoeling om je bang te maken, maar als je op tijd bent kan er een boel bespaart blijven.

Groeten Saskia

Terug
Bovenaan