vraagje aan Lieke 1974

A

Anoniem

Guest
Hoi Annelieke, in een ander topic las ik dat je jouw zoontje Ruben een poedertje geeft i.v.m. gevoelige darmpjes. Ik zou graag willen weten welk poedertje dat is en of je het verschil goed merkt.
Ik overweeg namelijk om Leah Darmocare infantis van Bonusan bij te gaan geven.
Leah is een behoorlijk gevoelig kindje op haar darmen. Er zijn nog veel voedingsmiddelen waar ze niet tegen kan.
Trouwens, leuke naam voor je zoontje, mijn oudste (9jr) heet ook zo!

Hoi hoi..
Ik ben dan wel niet diegene aan wie dit bericht gericht is maar wil toch ff reageren.
Mijn dochter is nu 9 mnd en gebruikt al enkele maanden een poeder voor de darmen. Ze is nml ook erg gevoelig voor bepaalde voedingsmiddelen en aan haar ontlasting te ruiken /zien weten we dat ze niet alles goed verwerkt (zegt de homeopaat). Ze krijgt hiervoor behandelingen van voetreflex én dus de poeder. Wij hebben er goede ervaringen mee. Het is duur maar zeker de moiete waard om te proberen. Ze heeft veel minder last nu van de darmpjes.
Het product heet ORTHIFLOR   JUNIOR. Het is te koop in de meeste gezondheidswinkels én op internet (ff google-en). De drogist en apotheek verkopen het meestal niet. Het is slecht 70 gr voor wel 30 euro ongeveer maar je doet er lang mee.
Succes, ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes mei2008mama.

Terug
Bovenaan