Vraagje aan Marasje over link aftelkalender

A

Anoniem

Guest
Hoi Marasje,

Ik heb je link van snugglepie.com opgezocht en inmiddels ook een ticker aangemaakt, maar hoe werkt dat met die code? Ik kan de link namelijk niet koppelen aan mijn e-mail.
Kan jij me helpen?
Thanks!!!

Grtjs, Lucy (21wk)

Hoi !
Het is ook een beetje lastig he? Maar het is mij ook gelukt en ik vind de tickers daar erg leuk (leuker dan de anderen..) dus zal het proberen uit te leggen:

Je krijgt 3 codes, ik heb de code van email geplakt in een "kladblok" (die vind je bij "start" onder bureauaccessoires). Dan kies je in het kladblok "bestand opslaan als" en dan sla je het bijv. op op je bureaublad met een door jouw gekozen naam. Je kunt dan deze link openen (dubbelklik) en dan met je rechtermuisknop kopieren en overal inplakken waar je maar wilt. Je kunt hem ook meteen in je email maken als "handtekening", hoop dat het zo duidelijk is?! Anders hoor ik het wel!

Succes ermee !!
groetjes Marasje

hopelijk lukt het nu wel

src=http://www.snugglepie.com/ezb/368403.png">

Het is niet de bedoeling dat je de code hier in je antwoord plakt, maar de code moet je op je pc opslaan en dan als je het opent, krijg je je ticker te zien. Deze kopieer je en je plakt hem gewoon in je antwoord. Je ziet zelf dus je hele ticker en niet de code !!

Groetjes Marasje

Terug
Bovenaan