Vraagje aan meiden die hun eisprong voelen

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Eind november ben ik gecurreteerd i.v.m. een miskraam. Twee weken geleden ben ik voor het eerst ongi geworden sinds de curretage. Sinds afgelopen dinsdag gebruik ik de ovulatietesten van Sensitest (dipsticks). Ik heb wel een lichte streep gezien, maar deze is nog niet zo donker geweest als de controlestreep. Vanmorgen was ik in de keuken bezig en toen kreeg ik zo'n menstruatie-achtig gevoel rechts onder in mijn buik. Ook had ik een licht zeurderig gevoel onder in mijn rug. Na nog geen half uur was het alweer over. Ik heb er nooit zo op gelet of ik mijn eisprong kan voelen, maar zal ik deze vanmorgen dan toch gehad hebben of is dit een teken geweest dat het eraan komt, want ik heb m.i. nog geen positieve ovulatietest gehad?  De ovulatietesten heb ik steeds 's avonds rond een uur of 7 gedaan. Ook vraag ik me af of die bij mij wel werken. Mijn ervaringen zijn dat  het bij mij ook  ongeveer een week duurt, voordat ik een positieve zwangerschapstest heb als mijn ongi uitblijft. Ik vraag me dus af of zo'n test mijn LH-piek kan meten. Ik zou graag wat ervaringen willen horen van anderen.

Gr. Angie75

Hoi hoi......

Ken best zijn dat je de eisprong gevoelt hebt...

Meestal krijg ik dan ook last van me onderbuik en weeachtige gevoel in me onderrug,is maar voor halve dag

Of die testen werken en hoe,zou het niet weten,ik voel me eisprong altijd

Groetjes Franny..

Veel plezier met klussen:p

Hoi!

Ik krijg heel erge last van mijn tepels, zeurderige buikpijn en lage rugpijn als ik mijn eisprong heb. Heb dan ook een positieve test.
Dat je teststreepje licht kleurt betekent wel dat de hormonen gemeten worden maar het kan zijn dat licht gekleurd het hoogst haalbare is bij jou.
Dan zou ik gewoon in die periode om de dag vrijen!

Succes!

Hoi Angie,

Ik heb ook de testen van sensitest gebruikt en bij mij gaf hij voor mijn eisprong ook al een paar dagen een heel licht streepje aan.
Maar op de dag dat ik er zelf echt last van had....steken onderin m'n buik en last van m'n rug, was   t streepje van de test veel duidelijker. Ik denk dat ik toen m'n eisprong heb gehad.
Maar heb wel drie dagen last gehad van deze verschijnselen, dus weet niet precies wanneer t nou geweest is.
Hoop dat je er wat aan hebt....wij hebben in ieder geval goed geklust!! En zijn nu Zwanger!!!!
Groetjes Judith

Hoe ik nu bij Angie kwam??!! Ik bedoelde Franny dus!!!

Hallo Angie,

Ook ik had enorm veel pijn in mijn buik, rug en benen rond mijn eisprong. Ik meende dan ook dat dat het moment was om te klussen. Toen ik na 4 maanden nog niet aangeteld was ben ik de ovulatietesten van Sensitest gaan gebruiken en zo kwam ik erachter dat juist voor die pijn ik mijn LH-piek had. Ik teste in de ochtend en in de avond.
Zo had ik op maandagavond geen streep en dinsdagochtend een lichter streepje en in de avond een duidelijkere streep, ook op de woensdagochtend nog een duidelijke streep en in de avond weer niet. Ook wij hebben op het juiste moment geklust want ben nu 7 weken zwanger. Overigens was die streep echt niet zo donker als de controle streep.

Lotje

Terug
Bovenaan