Vraagje aan moeders die al eerder bv hebben gegeven

Ik heb mijn oudste 2 kinderen ook borstvoeding gegeven en nu voelt het af en toe alsof de melk al toeschiet (zoals bij het aanleggen van de kleine) Overigens komt er niks uit hoor, het is alleen het gevoel.
(op momenten dat het wel lekt, voel ik er niks van, dan slaap ik meestal)
Herkennen jullie dit, of is het gewoon een afwijking van mij, ha, ha! Ik kan me niet herinneren dat ik het bij de vorige ook al had.

ik heb mijn oudste maar een paar weken bv gegeven.
maar ik kwam er deze keer achter dat ik zwanger was doordat mijn borsten weer lekten, toen was ik pas 5weken zwanger,
ben nu bijna 20weken zwanger en ik krijg ook steeds toeschietreflexen, vooral als mijn dochter huilt, of als ze een fles drinkt.
en als ik niks in mijn bh doe dan loopt ik voordurend met een natte trui rond.

mijn dochter (nu net 1jaar) probeert ook steeds weer uit de borst te drinken. dus misschein dat het daarom komt.

dus het komt vaker voor

Las toevallig je berichtje..ben zelf pas in maart uitgerekend, maar heb dat ook vaak. Ben ook zwanger van de derde. Het voelt alsof de melk toeschiet, maar er gebeurt verder niks. (de druk is trouwens nog niet zo hoog als wanneer je net bevallen bent gelukkig!) Had dit trouwens de vorige keer dat ik zwanger was ook niet!

Terug
Bovenaan