Vraagje aan moeders met al kinderen

A

Anoniem

Guest

wij zijn nu weer aan het klussen voor een tweede kindje, maar vraag me af hoe nummer 2 er  ooit gaat uit zien. zien jullie vergelijking of zijn het echt totaal andere kinderen? mijn zoontje heeft bv bruine ogen, wij ook, kan nummer 2 dan toch ineens blauwe ogen krijgen? Wie weet dat?

Secret Mission

Bruin is een dominante  kleur dus de kans is groot dat jullie 2e kindje ook bruine ogen zal hebben. Maar dat ligt er maar net aan wat jullie ouders voor kleur ogen hebben, dat telt namelijk ook mee. Mijn man en ik hebben blauwe ogen en dus onze Tygo ook. Wij zijn trouwens ook aan het klussen voor een 2e, blijft spannend he...

Nou volgens mij kan dat wel, ik heb zelf nog geen kinderen, maar ben nu 8 weken zwanger van de eerste,

Ik heb een goed voorbeeld nl mijn vriend en zijn broertje:
Mijn vriend: donker haar, krullen, groene ogen, 1.88 meter
Zijn broertje: rood haar, stijl, blauwe ogen, 1.70 meter

Dus echt 2 totaal verschillende typetjes! Maar zijn vader is rood en moeder is donker, dus de een is sprekend pa en de ander sprekend ma.

X Muizeke

Hallo Allemaal,

Ik heb zelf 2 kinderen. Een meisje en een jongen.
Qua uiterlijk lijken ze best veel op elkaar.
Allebei blond, blauwe ogen, rond bolletje.
Maar innerlijk zijn het twee zo totaal verschillende kinderen.
Mijn dochter is rustig en luistert vrij goed.
Mijn zoontje is druk en lapt alles aan zijn laars.
Maar zo leuk alletwee.  
Succes met de zwangerschap.

doeg smaartje

Jahoor dat kan best! Die van ons zien er op zich best wel gelijk uit hihi, echt broertjes.
Maar ken iemand die een tweeling en nog een kindje heeft en de tweeling zijn donker (papa donker) en het andere kindje lijkt sprekend op de donkere papa maar is zo blond als wat en heeft een hele blanke huid.

Kan dus alle kanten op gaan!

Terug
Bovenaan