vraagje aan mor 74

A

Anoniem

Guest
Hoi Mor 74,

Ik las je reactie op 'kinderstoel', je schreef dat jullie een Tripp Trapp via internet hebben besteld met veel korting. Ik zou graag willen weten via welke site. Wij willen er ook graag 1 bestellen. Voor onze oudste hebben wij ook een TT, bevalt erg goed, vandaar...
Ik hoor graag van je! Bedankt alvast...

Groetjes Mar

Hoi,

Eigenlijk hoor ik niet op dit forum en de vraag was ook niet aan mij, maar wij hebben de TT stoel via www.scandic.de gekocht. Afhandeling was prima en de levering snel!

Groetjes, Karin
Zomer2007

Hoi Mar en Karin

Ja ik heb ook de Tripp Trapp van Skandic.de besteld. Die is er nog niet - zondag besteld, maar ik vind het geweldig om zomaar 50-60 euros te besparen en niet ens de deur uit te hoeven.  Leuk te horen dat het goed gaat met levering van Skandic, Karin en dat het zo goed  bevalt met een TT dat jullie ook voor de  jongste een willen, Mar.

Gr. Mor  74

Hoi Mor 74 en Karin,

Bedankt voor jullie reacties! Nog 1 vraagje; je hebt het over 50 / 60 euro korting.
Hoe dan? Op de site van skandic, kost de TT stoel 138 euro.
Maar bij babypark Enter, bij ons in de buurt (www.babypark.nl)   kost ie 145 euro. Toch niet zo'n groot verschil.
Of bedoel je zoveel korting met alle accessoires erbij ; de TT stoel, plus babysetje, kussentje, tuigje ?
Omdat we al een TT stoel hebben (plus babysetje en kussentje), hoeven we nu alleen maar de stoel.
Jullie ook veel plezier met de TT stoel. Hij is echt ideaal; en je kunt 'm nog jaaaaarenlang gebruiken!

Groetjes Mar

Hoi

Het bedrag is inderdaad op de prijs incl. babyset, kussen en tuigje en in verhouding met de prijs bij Prenatal (vanaf 165 voor de stoel, 39,95 voor de babyset, vanaf 35,95 voor de kussen en 30,95 voor het tuigje) Bij Skandic kwam het uit op EUR 214,00 en er komt geen transport kosten of kosten voor het gebruik van kredietkaart bij. Voor de stoel alleen is er voor jullie niet veel te besparen maar misschien kan het interessant zijn dat de stoelen op vooraad zijn en dat ze opgestuurd wordt.
Ik heb trouwens een andere vraag - heeft iemand ervaring met de Stokke Tafelblad? Het schijnt nieuw te zijn en kost bij Prenatal ong. 51 euro - en Skandic heeft het  (nog) niet.
Ik weet niet of het iets voor ons kunnen zijn.

Mor 74  

Hoi, hoi,
Oke, duidelijk. Inderdaad als je 'alles' bestelt, scheelt het heel wat euro's !!
En je hoeft je deur er niet voor uit!
Ik ken het tafelblad niet. Eerlijk gezegd mis ik het ook niet. Misschien een idee om hier een topic over te beginnen, om andere reacties te krijgen. Succes...
Groetjes Mar

Terug
Bovenaan